sobota 28. mája 2011

Pretty Treasures - Shelly Feeding set (1996)

Ďaľší set, ktorý je z rovnakej kolekcie ako ružové doplnky. Tentoraz je určený výlučne pre Shelly a spol. Set obsahuje hrebeň, kefu, macka, náhrdelník, cumel, tácku, flašku na pitie a tanierik s lyžičkou.

Tento som dostala od známej zo Švajčiarska. Je to taký luxusný kúsok pre Shelly. Fotila som pri zamračenom počasí, takže fotky nie sú moc svetlé. Shelly sa stala mojou malou modelkou pri fotení . Z tejto kolekcie mám ešte jeden set pre Shelly, ale ten až na budúce.

Shelly má na sebe vlastné šaty a požičané topánky od kamošky. Ako stolček som použila darčekovú krabičku, kde majú Shellinky uložené svoje hračky.

Celý set je veľmi pekne vyrobený.

Na tácke je aj americký názov pre Shelly - čiže Kelly.

Shelly so cumlíkom.

Fotka z pôvodnej krabice.

Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára