utorok 31. mája 2011

Barbie Refrigerator & Cart Kitchen Playset (2007)

Aby som uzavrela celok "kuchyňa" dávam ďaľší článkok s mojou Barbie chladničkou. Keďže som zistila, že kúpená kuchyňa je bez chladničky nebolo to pravé. A tak v ten istý rok mi raz mama povedala, že videla v hypermarkete Tesco akcii chladničku, ktorá mi chýba. Neváhala som zobrala som úspory a išlo sa do Tesca.

Chladnička má vo výbave aj servírovací stolík a tiež psa. Táto séria má pri každom nábytku buď mačku alebo psa. Tiež má množstvo doplnkov a dá sa plnohodnotne otvárať.

Chladničku predvádza opäť Florence. Je to vlastne typ americkej chladničky, ktorá sa mi viacej páči ako normálne.
Mraznička, ktorej sa otvárajú obidve skrinky.
Poličky sa dajú premiestňovať a je tam špeciálna polička pre stojan na tortu a obloženú misu.
Spomínaná obložená misa a ovocná misa.

Servírovací stolík.

Veľmi sa mi páči čajová súprava.

Oliver s miskou plnou jedla.

Florence medzi fotením krájala koláč.
Florence bola trošku smädná z tohto tepla, tak sa musela napiť.

Bližší pohľad na doplnky. Jahody a vajíčka (dajú sa aj zatvoriť) sú úžasné.

Fotka z internetu.
Fotka v krabici.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára