piatok 13. mája 2011

Shelly

Baby Sister Shelly 1995


Shelly je moja vytúžená bábika. Keď som ju po prvýkrát zbadala v novom Barbie Journálu 1995 hrozne som ju chcela. Toľko som mamu otravovala až som ju v roku 1996 dostala na svoje 5. narodky. Patrila vtedy medzi moju najdrahšiu bábiku od Mattela. A už som sa s ňou hrala na rodinu. Väčšinou častejšie som sa s ňou hrala samostatne ako s bábikou-bábätkom, čo moja mama veľmi nechápala, že sa tak radšej hrám. Dokonca bola so mnou aj na zápis na základnú školu. Je to také malé zlatíčko. Shelly ostalo pôvodné meno, mala pri sebe hromadu doplnkov. Vlasy sú chemlonové ako pri každej vyhranej Barbie.
Urobila som jej pôvodný účes aby bola na fotenie peknučká.
Bohatá výbava obsahuje: postieľku, deku do nej, šaty so silonkami a s čiernymi topánkami (raz sa vysala, potom sa našla, ale znovu sa stratila), plienku, zajačika, hrebeň, kefu, cumlík, hrkálku, cumlovú fľašku, tanierik s lyžičkou (stratila sa dávno), detskú výživu, papierovú knižku, pap. hrkálku, iné papierové hračky (už sa pár stratilo), papierový púder, olejček a pod.

Detail na výbavu.
Kolotoč sa dá otáčať.

Na postieľke sa dá jedna strana dať nižšie a opäť vyššie.

Shellinka má ústočká urobené tak, aby mohla dať do úst cumlík.

Pridala som jej vánkušik tvare srdiečka a perinka s vánkušom.

Ušitá perinka s vankúšom od mojej mami.

Shelly v plienke

A Shelly v slávnostných šatách, obuv má z inej súpravy, pretože sa 1 topánka stratila

A fotografia, ktorá to všetko začala, zo Journálu 1995.
V krabici.
A aj v AA podobe. Fotky z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára