štvrtok 26. mája 2011

Raquelle

City Style Raquelle 2006


Predstavujem Vám Raquelle. Je to jediná kráska v playline zbierke s čisto čiernymi vlasami a bledou pokožkou. A tak tiež prvá s tvárou Summer. Meno jej ostalo pôvodné z krabice. Kúpila ju moja mama v Lidli na MDD pôvodne pre seba ako manekýnku do svojich projektov, ale nakoniec skončila u mňa . Bohužiaľ jej chýbajú pôvodné topánky - baletky a hrebeň. Zistila som to až ja doma, moja mama si myslela, že tak bola balená. Nevadí, topánok mám dosť veľa. Oblečenie je vynikajúco variabilné, legíny sú skvelé aj v tomto prípade je farba ružová pekne ladená s čiernou. Je prvá, ktorá má mojej zbierke nižšiu postavu s väčšou hlavou. Pripadá mi trochu divná, krk mi príde krátky, síce nižšie telo nepatrí k mojím obľúbeným som rada, že Raquelle je v mojej zbierke .
Topánky som použila z jednej FF sady.
Raquelle som fotila na večer vonku, tak fotky nie sú priveľmi slnečné.
Raquelle si zobrala na fotenie svojho obľúbeného medvedíka .


Bližší pohľad na Raquelle. Je to moje obľúbené meno, aj moja mačka sa tak volá .
V krabici.
Tu je dobre vidno na chýbajúce topánky a hrebeň.

A ostatné Style z rovnakej série.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára