sobota 18. júna 2011

Angela

Fashionistas Artsy 2009


Zatiaľ predposledná z mojej playline zbierky je Angela. Pôvodne som ju chcela zaradiť k ostatným mojím playline, ale keďže mám 2 baby a 2 chlapcov z Fashionistas, vytvorila som im vlastnú kategóriu. Minulý rok asi vo februári som nemala šajnu o Fashionistas. Jednak som na Vaše stránky nechodila pravidelne a ani som nemala čas kvôli prípravám na maturu. Ale jedného dňa, keď som sa vrátila zo školy čakalo na mňa prekvapenie. Mama ma informovala, čo majú nové v Dráčiku, že je to taká nová kolekcie s ohybnými telami a že tam bola jedna nádherná krásavica a dokonca černoška a ona proste neodolala a musela ju kúpiť. Tak som ju dostala vlastne ešte za polročné vysvedčenie, aj keď jeden darček som už mala . A nakoniec som sa začala na internete informovať, čo je zač. Z prvej série Fashionistas ešte celkom ujde Sassy, ale inak ma iné kočky nezaujali. Fashionistas je pekná playline kolekcia, čo viete oceniť najmä vy, ktoré využívate lacné kĺbové telá. Takisto ich máte niektoré aj vo svojich zbierkach. Fashionistas majú aj celkom pekné oblečenia a doplnky, aj keď niektoré až na môj vkus dosť pregýčované. Jediné, čo mi vadí je, že má plno Barbie s tvárou GG a blond vlasami. A preto sa mi najviac páči Artsy, ktorá celkovo vyniká nad odstatnými. A tak vďaka nej pribudla do mojej zbierky aj tvár Adria, ktorá je veľmi pekná aje to moja tretia playline černoška. Meno jej ostalo najprv Artsy, potom mala chvíľu meno Penelope (možno ste to aj zaregistrovali), ale to sa mi moc nepáčilo. A tak po porade s mamou som jej vybrala meno Angela, ktoré je na mojom zozname mien pre Barbie. Je to také americké meno pre americkú černošku. Nie je tak africké, ale Angela, nie je až taká tmavá. Fotky som fotila dnes, najprv na chládku a potom som radšej našla večerné slniečko, kde fotky určite vyzerajú lepšie . Má aj partnera, tak sľubujem aj spoločné fotky . A skoro som zabudla, že ju má samozrejme Ľubo, ktorá patrí medzi jeho obľúbené ( a vidíš ďaľšia spoločná bábika). Aspoň mi ju neukradneš a aj Jitka (takže tu je druhá rovnaká) .
Angela mala pri sebe kabelku, slnečné okuliare, opasok, náhrdelník a čižmy.
Detail na veľmi obľúbené čižmy u iných zberateliek .
Detail na doplnky. Kabelka je bohužiaľ z umelej hmoty, ale náhrdelník mám veľmi rada.
Tak trochu sa Angela pohrala s medvedíkom, ktorého som ako druhého šila podľa Marušky.
A Angela Vám ešte zakýva na rozlúčku .
A tuto sú všetky krásky z prvej série Fashionistas. Ešte sa mi páči Sassy a zb londínok Cutie a Wild.

Posledné 3 fotky sú z internetu .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára