pondelok 13. júna 2011

Christelle

Christelle - BB 002 jeans collection - No.07


Dávnejšie som ju mala na zozname a tak Vám predstavujem Christelle. Je to Barbie Basic 002 jeans collection No.07, tvár Aphrodite, 2011.
Už asi dva mesiace som sa rozhodovala, ktorú ďaľšiu BB si kúpim, keď sa dostanem k peniazom. Tajne som dúfala, že hádam niake dostanem k 20-ke. A keď som dostala peniažky, tak som neváhala a išlo sa do obchodu. Vtedy som už vedela, že chcem práve 07. Rozhodovala som sa ešte medzi 03, ale našťastie túto tvár mám aspoň jednu a v našich hračkárstvach sa BB 2.0 03 vyskytuje dosť a ja chcem mať v zbierke každú dostupnú tvár. Vďaka BB sa mi to zatiaľ celkom darí . Meno dostala podľa môjho zoznamu mien, ktorý som si urobila už dávnejšie pri dôkladnom študovaní mien na internete. A jej sa mi hodilo. Páčila sa mi už aj v jednotke, hlavne aj kvôli jej krajším vlasom, ale dvojke je pre mňa plusom oblečenie a hlavne pre mňa jemnejšie líčenie. Účes má veľmi pekný, pretože takýto podobný som nosila skoro celé detstvo. Rozspustené vlasy s copom. Teraz mám aj všetky farby rifiel a tričiek, takže som nadmieru spokojná. Fotilo sa mi s ňou omnoho lepšie, pretože má upravené telo Model Muse, pri ktorom vie dobre rozpažiť nohy. Veľmi dobre to má vysvetlené Viva pri svojej Denise. Pre BB jeans som konečne našla aj vhodnejšie pozadie od mojích riflí. Mama kúpila nedávno prírodno-bl.modré prestierania a tak som ich aj skvele využila na iný účel. Ž čoho som bola opäť naštvaná na Mattel bolo, že vlasy boli opäť zhoreté, ale pri nej len troška. Mala ich u mňa aj 14 a z jednotky 05 a 12

Zadná strana krabice.

Certifikát.
Predná strana riflí.
Zadná strana s B. Túto farbu riflí mám najradšej.
Topánočky, ktoré nepadajú.
Manikúra.

A aj pár fotiek s iným oblečením a doplnkami. Bundička je od FF Ley.

Rolák je z jedneého FF tuboého oblečenia, topánky sú zo sady Bonanza od Mattela.


Okuliare a náramok je z BB sady, topánky z oblečenia od Mattela, top FF a náhrdelník z niakej kľúčenky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára