piatok 3. júna 2011

Diane von Furstenberg

Diane von Furstenberg - Gold Label - 2006


Konečne Vám s veľkou radosťou predstavujem zberateľskú Barbie Diane von Furstenberg s tvárou Lara/Ana, 2006, Gold Label. Túto nádhernú krásavicu som si želala na svoje 20. narodeniny. V jednom Dráčiku trčala asi od roku 2007. Asi pred troma mesiacmi som ju znova objavila ako presunutú do iného Dráčika. Vtedy som vedela, že si ju určite kúpim. Myslela som, že až keď dostanem peniaze na narodky. Ale keď som ju bola pozrieť druhý-krát, tak mi mama povedala, že si ju môžem zobrať ako narodeninový darček. A tak zhruba mesiac a pol čakala na mňa v skriňi. Včera na narodeniny som ju rýchlo vyfotila, ale už som ju nestihla dať do článku. Eše dnes som dokončila chýbajúce fotky a tu ju máte . Dokonca som sa potešila, lebo som ju videla aj v Ľubovej zbierke na hromadnej fotke . A aby nebolo málo, tak som urobila more fotiek. Doplnky tvoria: kufor, kabelka, slnečné okuliare, noviny a pas. Má aj šperky ako nušnice, náramok a prsteň. Všetko je dokonalo vyrobené.
Diane von Furstenberg je belgicko-americká módna návrhárka, ktorú preslávili v 70. rokoch jej ikonické zavinovacie šaty. Spolupracovala aj pri navrhovaní tejto bábiky Barbie. Viacej informácii o tejto módnej ikone nájdete tu.
Krabica je dokonale vypracovaná ako sa patrí na zberateľskú bábiku.
Zadná strana krabice s článkom o Diane a jej ceste ku sláve a ako aj spolupráce pri navrhovaní bábiky. Celý článok som si preložila, pochopila, aj keď niektoré slová som si domyslela .

Certifikát

Na stojane.
Veľmi ma potešilo aj to, že mám prsteň.

Náramok a dokonalá manikúra.

Náušnice.

Pohľad na zavinovacie šaty.

Diane bude vážne konkurovať mojej Marlene (BB001-02-tiež tvár Lara), aj keď tá má hustejšie vlasy.

Topánky, kt. majú až 3 farby. Zatiaľ som mala najviac dvojfarebné.

Do najmenších detailov prepracovaný kufor.
Samozrejme sa dá otvoriť.

Pohľad na mini zips.

Super dokonalá kabelka, kt. by som brala aj ja:) Má rovnakú retiazku ako má Diane na náušniciach a náramku.

Otvára sa na suchý zips.

Slnečné okuliare.

Noviny, tiež do detailov prepracované.
Pas zvonka.

Pas zvnútra, dokonca aj s fotkou .
Módna prehliadka pri príležitosti 50. narodenín Barbie.
A pravá Diane von Furstenberg ako vyzerá dnes.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára