pondelok 6. júna 2011

Iman ako princezná z Nílu 2. časť


Ďaľšie fotky Iman ako princeznej z Nílu tentoraz ako sa patrí na slnku. Tentoraz som sa pri fotení zamerala hlavne na jednotlivé kusy šiat.

Biely prehoz sa mi najmenej vydaril, až na druhý pokus sa vydaril. Aj keď vrch mohol byť lepší, našťastie to zakrýva náhrdelník. Zlatými šatami som spokojná. Náhrdelník som tiež prerábala, prvý som skúšala na holé telo a zdal sa mi dobrý, ale pri konečnom efekte bol dosť malý. A tak všetky kamene som musela stiahnuť a opať urobiť nový. Čo som absolútne spokojná je koruna, ktorú som myslela, že ani neurobím. Dosť sa mi rozpadávala a Chemoprén nie a nie držať. Našťastie všetko dobre dopadlo. Keďže zlaté šaty sú kratšie a vidno jej nohy nevedela som čo jej obujem, aby by to bolo uveriteľné, tak nakoniec som ju nechala bosú. Je to lepšie ako keby mala lodičky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára