štvrtok 30. júna 2011

Barbie Great Weekend Fashions (1996)

Po zmiznutí menu položiek som sa rozhodla, že dám pôvodné fotky, ktoré som mala na pláne. Šaty sú moje prvé od Mattela. Dostala som ich ku veľmi nezvyčajnej udalosti.

Bola som prváčka na základnej, keď jedno poobede mi niečo nesmierne zavadzalo v ústach. Vôbec som nemala šajnu, čo to je. Prišla som celá nešťastná k mame, že niečo divné mám v ústach. Mama sa len zasmiala a povedala mi, že sa kýve môj prvý mliečny zub. A babka sa rozhodla, že mi ho vytrhne. Dosť som sa bála, ale zub držal už len na veľmi slabom koreni. No, nakoniec som to prežila a dostala som darček. Mama mi dala nádherné šaty pre bábiky. Mama niekedy niaku vec kúpila, aj keď nevedela, kto ju dostane alebo na akú príležitosť. Myslela si, že mi dá šaty na meniny alebo Vianoce, ale nakoniec som ich dostala za svoj vytrhnutý zub. Ešte stále mám svoje mliečne zuby odložené. Prejdime k oblečeniu. Skladá sa zo sukne, topu a nízkych čižiem. Čižmy sa každej bábike dosť vyzúvajú okrem Diany, ktorej som čižmy obula na jej nakreslené baletky. Tam sedia dokonale. Šatám bol dokonca aj náhradný gombík, ktorý mám dodnes. Fotila som niekedy pred dvoma týždňami tesne pred búrkou. Dosť som sa ponáhľala aby som to stihla a tak sú fotky bez slnka. Model predvádza princezná Diana s kocúrom Oskarom.

Pohľad na nízke čižmy.

Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára