utorok 21. júna 2011

Sebastian

Fashionistas Hottie 2009


Keď som prvýkrát videla v kolekcie Fashinistas aj Hottieho veľmi sa mi zapáčil, bol len otázkou času, kedy pribudne do mojej zbierky. A keď som si zarobila v minulý rok zopár peniažkov, tak netrvalo dlho a už bol u mňa doma . Je to môj prvý drahší Ken, zatiaľ som mala vždy len všetkých plážových chlapcov. Radšej som uprednostnila vždy drahšiu Barbie. A taktiež nepatrí do mojich "zombíkov", ale už má ohybné telo. Páči sa mi celkovo viacej ako terajší Fashionistas chlapci, ktorí majú síce aj kĺbové zápästie. Zo začiatku som mu nechala meno Hottie, ale ako Artsy aj on má už nové meno - Sebastian. meno Sebastian som vybrala z detskej knižky Bella a Sebastian. Je to o sirote menom Sebastian a jeho vernej sučke Belle. Kniha má ešte aj 2 pokračovania. Meno sa mi veľmi páčilo a vedela som, že preň ho je to pravé. Má svoju priateľku, určite sa s ňou raz predstaví. Fotky sú z večerného fotenia. Hottie je dosť populárny chlapík a taktiež ho má Hanneton a to znamená, že máme až sedem spoločných bábik od Mattela (zatiaľ) . Nesmiem zabudnúť, že ho má Ľubo a Jitka. Sebastian mal pri sebe klobúk a tenisky. Tičko a klobúk sú fantastické.
Sebastian pri fotení vyvenčil Maxa.
Biele tenisky.
Štýlový klobúk.

Sebastian bez klobúka.
S klobúkom je hrozne pekný.

Posledné dve fotky z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára