štvrtok 9. júna 2011

Mirabel a Tiffany


Camping Family Stacie and Shelly 2009


Po týchto dvoch dievčatách som pred Vianocami 2009 dosť pokukovala rovnako ako aj po iných bábikách. Ale nakoniec ma moja mama predbehla a kúpila mi ich spolu aj so Skipper z tejto sady. Chcela som hlavne Stacie, ktorá mala pri sebe nový typ Shelly, ktorá sa mi nepáči. Prvé teda predstavujem Maribel a Tiffany. Pri obidvoch menách som znova využila môj mačkací kalendár. Tak aj preto mám doma aj mačku s menom Tiffany . Prejdime k dievčatám. Fotila som včera, keď nebola zima a nepršalo, ale Skipper som už nestihla. Maribel je veľmi pekná, jej pehy a vlasy sú nádherné . Na bočný pohľad som si už zvykla, aj keď niekedy sa mi zdá divný S telom je to horšie, ruky vie len dopredu a dozadu vystrieť a nohy vôbec nevie ohnúť. Meria 19 cm. Tiffany je u mňa predstaviteľkou Shelly s novým telom, takže nakoniec nie je pre mňa až tak zbytočná. Ruky dá do všetkých strán, čo je skvelé . Oblečenie má dobré a účes je tiež skvelý. Bohužiaľ jej nesedí iné Shelly oblečenie, čo si bude vyžadovať šitie. Aspoň že sedia topánky. Ľúbi sa mi aj jej bočný pohľad. V budúcnosti plánujem pre ňu kamarátku rovnakého typu tela aby nebola sama, čo tak trčí z radu pri mojich ostatných Shellinkách.
A fotiek je celé more, lebo som mala stále niaku inšpiráciu.

Mirabel a Tiffany mali pri sebe len hrebeň.

A pri fotení pomáhal aj psík Nancy
Pohľad na topánky. Mirabel má nádherné sandále.

Mirabel a Tiffany si z campingu odišli odtrhnúť pár jahôd.

Objatie ako sa na sestričky patrí .
Nakoniec skončili aj pri trhaní kvetov.

Jahody sú už obraté.

Treba si trocha oddýchnuť a zajesť.
Fotka krabice.

Škoda, že nenechali ponožky a legíny.

Barbie z tejto série, celkom ujde. Oblečenie má veľmi pekné.

Ken, ktorý ničím neprekvapý. Kraťasy a šlapky sú dobré.

A nakoniec Skipper, ktorú mám aj ja. Posledných 5 fotiek je z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára