piatok 10. júna 2011

Vivien

Camping Family Skipper 2009


Vivien patrí do rovnakej série ako jej sestry Mirabel a Tiffany. Dostala som ju spolu s nimi na Vianoce 2009. Z tejto Skipper som bola veľmi šťastná, lebo som dlhšie túžila po novšej ako bola moja prvá. Keďže Skipper už mám dala som tejto meno Vivien opäť podľa mačkacieho kalendára. Vivien meria 26 cm, ruky vie len rozpažiť, ale aspoň nohy sa dajú ohýbať v kolene. Oblečenie má ako teenegerka, veľmi sa mi páči na tričku kapucňa a opasok. Tiež má bočný pohľad ako jej sestry, ale mi to nevadí. Vlasy sú pekné husté s jemným ružovým melírom, ktorý ako pravému pubertiakovi pasuje. Pri sebe mala hrebeň, foťák, slnečné okuliar a papierový denník. A opäť mám ďaľšiu Barbie spoločnú s Hanneton.
Fotila som v dvoch etapách, v prvej, keď bolo zamračeno s vetrom a v druhej už, keď bolo slnečno bez vetra.
Detail na doplnky.
Vivien sa rozhodla, že niečo z divokej prírody vyfotí.
Pohľad na tenisky.

Treba si k fotkám aj poznámky napísať.

Veľmi ťažké bolo natrepať vlasy do diery jej kapucňe.


Obidve fotky sú z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára