štvrtok 23. júna 2011

Christobal

Fashionistas Sporty 2010


Ako som už predchádzajúcom článku spomínala, tak Vám predstavujem momentálne posledného Kena z mojej playline zbierky. Volá sa Christobal, meno som mu vybrala podľa neurčitej telenovely, lebo sa už vyskytovalo vo viacerých. Tvorí párik s mojou Angelou-Artsy. Keďže aj on je kĺbový. Keď som ho videla v minulý rok v novej Fashionistas sérii veľmi sa mi zapáčil a netrvalo dlho a kúpila som si ho. Síce sa mi viacej páči Hottie, ale tento zase vypadá ako taký frajer . Podľa mňa sa podaril oproti novým Fashionistas chalanom, ktorí vypadajú ako stredoškolskí zajačikovia . Účes sa niekomu nemusí ľúbiť, ale mne sa práve to na ňom najviac páči. Oblečenie je tiež dobré urobené, najmä tričko. Pri sebe mal ešte slnečné okuliare, hodinky a tenisky. Fotila som ho pri peknom slnečnom počasí. Sportyho ste mohli vidieť aj u Irči.

Lucky si tiež nemohol ujsť fotenie .
Pohľad na doplnky.

Detail na topánky.

A nakoniec si Lucky aj zaaportoval .

Posledné dve fotky z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára