streda 22. júna 2011

Jacqeline

Fashionistas Sassy 2010


Keď k nám do hračkárstiev priniesli nové Fashionistas veľmi som sa potešila. Mala som tam dve favoritky Sassy a Sporty. Taktiež sa mi pozdával aj Ken-Sporty. Bol už október a jednotlivé predajňe dávali vianočné ponuky. Tesco malo dosť výhodné ceny na Fashionistas. Ale ja som čakala ešte na niečo lepšie a predsa v októbri sa mi to zdalo skoro kupovať vianočný darček. Bohužiaľ na začiatku októbra si mama dosť zle vyvrtla pravý členok, keď spadla z rebríka pri tapetovaní. A tak som z jedného dňa na druhý prevzala celú domácnosť na seba. Ale prejdime k Barbie. A moja mama mala mať na konci októbra narodeniny. A povedala mi, že by chcela niaku peknú kočku z nových Fashionistas. Samozrejme ju nechcela pre seba, ale pre mňa za to ako sa o ňu starám. Tak keď som išla na nákupy do Tesca zašla som do oddelenia hračiek. A presne vedľa seba boli Sassy a Sporty. Keby som mohla hneď ich obidve beriem, ale mohla som mať iba jednu, za ktorú som samozrejme veľmi vďačná . Rozhodovanie bolo dosť ťažké , ale nakoniec priznávam ma ovplyvňili celkovo úžasne zladené šaty s legínami a doplnkami, ktoré sa mi páčili viacej ako má Sporty. Sporty som si myslela, že hádam ešte zoženiem. Na Vianoce som dostala zopár peňazí a tak som sa neskôr vybrala na povianočné akcie. Prehľadala som od hypermarketu Tesco až po Alltoys v Nitre všetko, ale po Sporty ani stopy. Mali aj Fashionistas zo starej série, dokonca aj túto Sassy. To som už bola na seba úplne nahnevaná, že som mala vtedy zobrať Sporty a mohla som mať neskôr aj Sassy . Čakala som v tento rok, či nevyhodia staré, ale došli nové Fashionistas SS s vymieňacími hlavami, ktoré nepotrebujem a kde má Sporty hnedé vlasy (síce ako hlava má čierne), úplná blbosť , aspoň pre zberateľov. Ale stále nezúfam a možno raz na ňu narazím na niakom internetovom bazári. Aspoň sa môžem na ňu kochať u Vás ostatných . Síce mám svoju Jacqeline mám rada, ale možno raz sa objaví aj Sporty u mňa. Meno Jacqeline som vyberala z internetových mien a jej partnerom je Sebastian-Hottie. Fotila som dnes vonku a je to momentálne posledná Barbie v mojej playline zbierke. Znamená to, že ste už videli všetky moje dievčatá . Jacqeline mala pri sebe kabelku, opasok, náušnice a topánky.
Pri fotení pózoval aj Tisha.

Detail na topánky. Nielen šaty, ale aj topánky sa mi veľmi páčia.

Kabelka v tvare gitary.

A nakoniec Vám Jacqeline zakýva.
Celá druhá séria, krásna Sporty a Sporty Ken, ktorý sa predstaví v ďaľšom článku.
Posledné dve fotky z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára