štvrtok 16. júna 2011

Nancy

Bathing Suit Barbie/"50th souvenior doll" 2009


Krásavicu mám už od minulého septembra, keď prišla k nám známa z Dunajskej Stredy aby mi zagratulovala nielen k meninám, ale dodatočne aj k maturite a dala mi zopár peniažkov, tak som dlho neváhala a išla som si ju kúpiť. A odvtedy som ju mala nevybalenú v krabici aby na ňu nepadal prach. Mame sa veľmi páči, tak kvôli nej som ju nevybalila. Inak aj polroka som mala 4 BB nevybalené v krabici. Minulý rok som jej fotila len krabicu a vnútro krabice. Ale dnes konečne nastal deň "D" a Nancy som zobrala na veľké fotenie . Je to moja 4 tvár Mackie v playline. Okrem klasickej Mackie tváre má nádhernú vyfúkanú ofinku. Líši sa len bočným pohľadom, ktorý mi u nej dokonale sedí. Chcela som ju hlavne preto, lebo si myslím, že pre zberateľa je dôležitá. Predsa Barbie neoslavuje každý rok jubileum . Predstavuje prepracovanú prvú Barbie do súčastnej doby. Meno som jej vyberala spolu s mamou dosť dlho. Pozerali sme na jednej internetovej stránke mená všetkých herečiek zo 40tich, 50tich a 60tich rokov minulého storočia. Mama chcela aby mala meno, ktoré boli v Amerike moderné okolo roku 1959. Nakoniec sme sa z 5tich mien zhodli na Nancy. Ostatné použijem v budúcnosti. Samozrejme má pôvodné plavky prepracované na súčastné a ako moderná žena z 21. storočia má pri sebe mobilný telefón. Fotiek som urobila dosť veľa, už nie na takom slnku ako som si pôvodne predstavovala, ale hlavne, že inšpirácie bolo dostatočne veľa . Nezabudnem poznamenať, že túto "50 ročnú" krásavicu má aj Hanneton (ešte bude 1 bábika spoločná) a aj Jitka .

Už konečne na slobode . Nancy mala pri sebe hrebeň, papierovú tašku, slnečné okuliare, 2 náramky,aj náušnice a šlapky.



Detail na doplnky.
Šlapky/sandále.

A nakoniec fotka z internetu, ktorá zobrazuje Barbie z roku 1959 a Barbie o 50 rokov neskôr, čiže v roku 2009.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára