nedeľa 5. júna 2011

Egypt

A konečne je tu dlho očakávaný Egypt. Fotky sú s bleskom, pretože som fotila počas búrky.


Egypt urobila moja mama dosť rýchlo. Pomáhala nám aj dosť z umelej hmoty hrací egyptský set, kt. sme rozobrali a využili do nášho Egyptu. Taktiež vlastním dosť nálepiek z dvoch mojich egyptských publikácií, ktoré sú zamerané skôr na detského čitateľa, ale dôkladne je tam vysvetlená celá história Egypta. Použili sme Barbie krabice od Fashionistas aj z Barbie nábytkou a taktiež obľúbenú samolepiacu tapetu.
Svetielka sú zo starých vianočných žiaroviek.

Detail na pravú prednú stranu.

Ľavá predná strana.

Bočná ľavá strana.

Bočná pravá strana.

Pult. V priečinkoch sú pohľadnice.

Suveníry: kufre, tácka, knihy, sarkofág a pyramídy (mini puzzle zo žuvačiek).
Mama vyrábala Nílske kríže z drôtu, taktiež z papiera ťavy a Tutanchamon je 3-D skladačka z knižky.
Opäť vyrobené knižky z tvrdého papiera. Tutanchamoni sú miniatúrne suveníry, ktoré som dostala do daru. Ešte tam visia aj šatky.

Arabské čapice vyrábala moja mama.

Mama sa rozhodla, že musí ušiť ťavu, ale nevedela nájsť na internete strih a tak si ho urobila sama.

Predajňa z vnútra.

Iman.


Ja som tentoraz len lepila nálepky a šila šaty. Ostatné nápady a stavba je dielo mojej mami.
Dúfam, že sa Vám detailné fotky páčili.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára