sobota 30. apríla 2011

Blaine


California Guy Blaine 2004


Po Blainovi som veľmi túžila a to z jedného jasného dôvodu, doma som mala v tom čase len 3 Kenov. Síce odvtedy pribudli len Kenovia (nepočítam BB 17), ale Blaine je najkrajší v mojej playline zbierke. Je úplne dokonalý, aj keď je zombie. A tu sa dostávam k tomu, čo som dlhšie sľubovala - Blaine je partnerom Coral. Ako je už jasné zostalo mu jeho pôvodné meno.
Už si presne nepamätám, či som si ho kúpila ja alebo som ho dostala na meniny od mamy. Jeho vlasy voňajú stále kokosom.
Jeho oblečenie je veľmi pekne urobené, na vlasoch má úplne stuhnuté s gélom.


Blaine mal pri sebe stojan, opaľovací krém, slnečné okuliare a papierový surf.

Celá kolekcia Cali Girls 2004. Obidve fotky sú z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára