nedeľa 10. decembra 2023

10.adventný deň/diel - Tvorivá dielňa



PRÍBEH:
Megan zorganizovala u seba doma vianočné tvorivé dielne pre svoje a kamarátkine deti.
Tak sa pobrala Corie s Lorenou a Sherrie s Deidreou k Megan.
Megan, Corie aj Sherrie si takto trochu oddýchli od detí a zároveň sa s nimi i skvelo pobavili.
Detičky Lorena, Deidrea, Susie a Tommy boli veľmi šikovné a vyrobili k Vianociam krásne darčeky.
Mamičky ich stále fotili, aby večer mohli s fotkami zaplatiť sociálne siete.
Lorena celý čas ospevovala Paula, aký je to hrdina, ktorý zachránil jej macka a aj susedkinu mačku Carmen.
ZA SCÉNOU:
Pri tomto dni sme si obe s mami mysleli, že bude jednoduchšia scéna, ale ako sme v priebehu jej tvorenia zistili, veľmi sme sa mýlili.
Ja som pred fotením ešte tvorila nové steny, ktoré sú vlastne opozitom tých zlato-teplých tónov ako má Corie vo svojej obývačke.
Tieto sú strieborno-chladné, čo má jej kamarátka Megan v izbe.
Dlhšie sme aj vyberali odtiene, pretože tá vzorkovnica dosiek luxusných tapiet, čo som na jar našla vyhodenú
na sídlisku, nie každá je po viac ako 2 kusoch formátu, človek pri kombináciách musí špekulovať, čo s čím vykombinuje, či jednofarebnú s pásmi alebo s inými vzormi.
Pri zlatej verzii nám to išlo vybrať lepšie.
Nakoniec sa zadarilo. Tak mám vďaka tohtoročnému projektu hneď dve nové stenové diorámy.😅
Naša predstava pri tomto dni bola, že použijeme môj novší gauč, ktorý som vyrobila v máji tohto roka a nejaký strieborný stromček, aby to ladilo ku stenám.
Realita bola iná. Hneď sme zistili, že nevieme aký konferenčný stolík použijeme. Ten farebne a veľkosťou najlepší má už Corie v obývačke.
Vyhrabali sme okrúhli, sklený, pôvodne stojan na sviečku, ale bol pri tomto gauči nízky.
Ďalej sme chceli použiť dva retro biele stolíky z mojej tvorby. Lenže tam zase nesadli drevené nohy.
Proste my sme detailisti vo všetkých bodoch. Stále mi mami hovorí, že máme veľmi alternatívne stolíky ako napr. v námorníckom štýle či rôzne ratanové, ktoré sú dosť špecifické.
Použili sme nakoniec zelenú krabičku, ktorú som dostala ako suvenír z Indie od bývalej šéfky a na ňu sme položili zrkadlo z Kiku, ktoré som si kúpila, aby som mojím bábikám prerobila kozmetický stolík. Stále však mám väčšie ambície ako čas.
Chvíľku sme riešili na čom bude sedieť tretia bábika, keďže gauč je dvojmiestny. Použila som taburetku, ktorá je pôvodne krabička z Tedi, len vlani som jej nalepila ešte 4 nohy z korálok, aby bola vyššia.

Ďalej sme riešili, na čo budú detičky tvoriť.
Mysleli, že využijeme detské 2 stoličky od setu 5 Shellyniek-školáčok z môjho detstva. Nooo, boli oproti stolíkom a iným stoličkám nízke.
Dve stoličky a vysoký okrúhly stôl sú japonskej značky Re-ment, pre veľkosť Barbie sú nízke, ale pre Shellinky sa dajú dobre využiť. Pred rokmi som ich i spoločne doslova s kopou miniatúr rovnakej značky do daru od dlhoročnej fanúšičky môjho blogu.
K tomuto setu sme pridali ešte dva plastové pníky, ktoré mi pred rokmi ostali po setu chaty od bábiky Liv.
Chvíľku nám trvalo vôbec nájsť ďalšie príručné stolíky na tvorbu.
Pôvodne tie retro stolíky z mojej tvorby sa nám nehodili už ani na kreatívne tvorenie.
Mami spozorovala v našich diorámach tieto zelené, ktoré sú z Ikea setu Huset pre bábiky do domčeka (mám 2x tento set), ktorý veľkosťou pre Barbie trochu malé, ale pre Shellinky opäť skvelé. 

Koniec tvorenia scény nebolo stále konca.
Mami začala s mojími kreatívneymi dierkovačmi robiť materiál na tvorbu pre Shelly, vystrihla im vzorky malých farebných papierov, ja som pridávala miniatúrky v podobe nožníc, lepidiel či farbičiek. Pridali sme ešte detaily v podobe trblietok a kamienkov....
Zapotili sme sa i tu.
Mami to nestačilo, pobrala pre deti ešte šálky z našich Barbie domov, ďalej som dala napečené pohostenie pre mamičky, taktiež dostali šálky s kávou.
Plno detailov, pridali sme do hluchých miest ešte 2 mačky. 
Mami to nedalo a rozhádzala i v tejto scéne pár hračiek. Potrebovala nutne autíčko a ja mini Spidermana.😂

DIORÁMA/SCÉNA:
- čierno-biely gauč: moja práca
- konferenčný stolík: kombinácia zelenej krabičky a zrkadla z Kiku
- čierna taburetka: z Pepka, pridané nožičky z korálok
- biela tácka: moja práca
- konvica: z Mattel kuchyne z môjho detstva
- tri strieborné šálky: darček od kamarádky Hanky
- vianočné pečivo: darček od kamarátky Katky G./zmrzlinky
- strieborný tanier: z Barbie Bonanza sady z môjho detstva
- vianočný svietnik a veniec na stenu: vyrobila mami
- vianočný moderný stromček: kupovaný v Tescu
- 2 stoličky a stôl s motívom medvedíka Rilakkuma: miniatúry japonskej značky Re-ment
- zelené stolíky: Ikea Huset set ore bábiky
- plastové pníky: z nábytku chata od bábiky Liv
- autíčka, figúrka Spiderman a Disney mačka: z Kinder vajíčok
- panda: od Shelly Club 
- plyšový macík v rifliach: pôvodne kľúčenka kupovaná v čínskom obchodíku
- papierové vianočné krabičky: moja práca
- 2 červené šálky: z kuchyne pre bábiky Modern Comfort
- 2 modré šálky: z plastového stánku s rýchlym občerstvením pre bábiky z môjho detstva
- 2 vianočné snehové gule: moja práca
- 4 farebné ceruzky: od bábiky Liv It's My Nature Alexis
- 2 lepidlá, modré a červené nožnice, červený stojan na ceruzky, perá a štetce: od Shelly Club School Bunch 
- kovové nožnice: kreatívny komponent
- bledomodrá fľaška: Re-ment miniatúra
- nápoj so slamkou: z doplnkovej sady od bábik Liv
- drevené anjele a stromčeky: kreatívne komponenty na tvorbu 
- čierny kocúr Rómeo: zo sady dvoch figúrok mačiek z Kiku
- biela mačka Marie: od malej bábiky z Kauflandu
- zelené klbko pre mačku: z Polly Pocketu z môjho detstva
- zlatý a strieborný smartfón: od zberateľských Barbie The Look
- papierové vyrezávačky, drevené paličky, farebné drôtiky, kamienky a vianočné flitre: z mojich vlastných kreatívnych potrieb

HERCI/BÁBIKY:
Corrie Collins - zberateľská bábika od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers
Megan - zberateľská Barbie Katniss Everdeen, The Hunger Games, Catching Fire
Sherrie - zberateľská Barbie Basic 003, Model No.08
Lorena - Shelly Club Tennis Lorena
Deidrea- Shelly Club School Bunch Deidrea
Susie - Shelly Club Pony Riding Susie
Tommy - Shelly Club Winter Fun Tommy 

OUTFITY:
Corie:
- šedý sveter: Elenka Motýľová
- červené nohavice: playline Barbie Loves Angry Birds
- čierne balerínky: z doplnkovej Barbie sady
- náušnice: tvorba kamarátky zberateľky Katky G./zmrzlinky

Megan:
- šedo- červená mikina a strieborný náramok: od bábiky Liv z fashion veľkého packu
- bodkované rifle: playline Barbie/Módna ikona Style Midge, druhá séria
- biele tenisky: playline Barbie Fashionistas 90
- náušnice: tvorba kamarátky zberateľky Katky G./zmrzlinky

Sherrie
- krémový sveter s kapucňou: playline Barbie California Girl Summer
- tričko a nohavice: playline Barbie Shakira Rocking Concert
- topánky: playline Barbie Módna ikona, prvá séria
- náušnice: zberateľská Barbie Natalia Vodianova

Lorena:
- celý outfit: Shelly Club School Bunch Gia
     
Deidrea
- celý outfit: Shelly Club Happy Family Neigborhood Birthday Party Ryan
- ružové tenisky: Shelly Club School Bunch

Susie
- celý outfit: Shelly Club School Bunch
Tommy
- celý outfit: jeho pôvodný outfit 
















Desiatou vianočnou piesňou je Merry Christmas Everyone (Veselé Vianoce každému) od britského speváka Shakina Stevensa.

5 komentárov:

  1. To je krásné. Skoro jako ve školce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Pavli💗, áno aj, možno aj v detskom centre, kde chodia mamičky sa hrať s detičkami.😃

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem Katka🥰, máme ho už dlho, je z Tesca a mám ho rada, lebo je moderný.🙃

      Odstrániť
  3. To je veru riadna párada :-) Detičky sa určite dobre vybláznili :-)

    OdpovedaťOdstrániť