sobota 9. decembra 2023

9.adventný deň/diel - V Corienom obchodíku


PRÍBEH:
Odkedy Corie otvorila svoj obchodík, bola nesvoja.
Zdalo sa jej, že počuje divné zvuky, no keď chcela zistiť, že odkiaľ sú, prestali.
Myslela si, že to asi na chate prehnala s vínom.
Vyložila nový tovar a zase sa to zopakovalo. Dostala strach.
Vtedy vstúpil do obchodíku Paul a Corie si uvedomila, že aký je to krásny muž. Paul si prezeral tovar, keď sa zvuk znova zopakoval a Corie sa strhla a povedala mu, že tu straší celý deň.
Paul sa pustil do pátrania a zakrátko objavil pôvod strašenia - mačku za dverami pivnice, ktoré Corie nepoužívala, lebo boli nízke a preto uprednostňovala vonkajšie dvere normálnej veľkosti.
Corie v mačke spoznala susedkinu mačku Carmen a od tej chvíle sa začala pozerať na Paula ako na superhrdinu.
zlatým okrajom: darček od zberateľky Hanky
- soška sovy: z roboty, kde ju cheli vyhodiť
- soška delfína: našla som ju vyhodenú medzi hračkami z Kinder vajíčka, ktoré som zachraňovala tiež pred vyhodením na našom sídlisku 
- 2 bledoružovo-zlaté vázy, 2 tmavoružové vázy, trojramenný svietnik, mažiar bielo- hnedý a  modro-biela váza: darčeky od kamarátky Terky
- mini mažiar: darček od rodiny
- zrkadlo na nohe: zachránila som ho z bývalej roboty
- mini váhy: z Kinder vajíčok z maminho detstva
- čierny vysoký svietnik a svietnik s bielou sviečkou: moja práca- dva visiace papierové kalendáre: moja práca
- soška Panny Márie: bol to suvenír z Efezu od rodinnej známej
- sošky biely a zelený anjel: pôvodne visiace ozdoby na vianočných darčekoch, ktoré sme dostali
- umelý jantárový kríž: z mojej retiazky z detstva, prerobený, aby stál

Stredná časť spodok:
- strieborné sánky: vianočná dekorácia
- tučniak: pečiatka z môjho detstva
- drevené 2 stromčeky: darček od známej
- tabuľky s motívom snehuliaka: sú to štipce od kamarátky Vlaďky 
- všetky vianočné papierové krabičky, krabičky na gule, stojany, tašky a taniere: moja práca
- keramický Santa na saniach: raz bol na mojom mikulášskom darčeku v detstve od známej
- stužky na kotúčoch: vyrobila mami 

Pravá časť:
- gramafón: darček od kamarátky/zberateľky Ivky/Babakat 
- drevené stromčeky: moja práca
- mini sánky: darček od kamarátky Vlaďky 
- snehová guľa: moja práca
- všetky vianočné papierové tašky a krabičky: moja práca
- čierna krabička: z maminho detstva, ruská miniatúra

Pult/pokladňa:
- 3 vianočné svietniky: vyrobila mami
- stolný PC a klávesnica: z jednej nábytkovej sady Barbie butiku
- vianočné platne: moja práca
- stojany s motívom Santa Clausa a všetky vianočné pohľadnice: moja práca
- okrem 3D pohľadnice so stromčekom: ručne výribená od kamarátky Terky
- vintage anjel: pôvodne papierová vianočná ozdoba
- zlaté podkovy: darček od kamarátky/zberateľky Katky G./zmrzlinky

BÁBIKY/HERCI:
Paul Taylor a Corrie Collins - zberateľské bábiky od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers

OUTFITY:
Paul: 
- sako, šál a topánky: jeho pôvodné
- čierno-biele tričko: od bábiky Justin Bieber
- kárované nohavice: z jednej Barbie & Ken fashion sady

Corie:
- čierno-zlatý sveter a náhrdelník: tvorba kamarátky/zberateľky Lenky/Nauriel
- zlaté náušnice: dámske z Pepca
- rifle: zberateľská Barbie Basic 2.5, Model No.04
- zlaté topánky: z Barbie doplnkovej sady



















Deviatou vianočnou piesňou je Magic moments (Magické momenty) ✨ od amerického speváka Perry Coma.



3 komentáre:

  1. Skvělý obchůdek vypracovaný do nejdetailnějších dekorací.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prenádherný obchodík, Corie tam má ale tovaru. No, Paul je už úplný superhdina, čo nachádza stratených miláčikov.

    OdpovedaťOdstrániť