pondelok 4. decembra 2023

4.adventný deň/diel - Sánkovačka


 PRÍBEH:
Corie s Lorenou a Coriena kamarátka Megan s deťmi - Susie a Tommy, sa vybrali na sánkovačku do parku.
Deti sa dobre bavili a Corie povedala o spisovateľovi Dylanovi, ktorý býva u jej rodičov. Megan si všimla, že Corie sa páči, čo ju v dobrom prekvapilo, lebo Corie bola voči mužom zatrpknutá.
ZA SCÉNOU:
Druhú scénu sme zasadili opäť do zimnej krajinky s brezami, tento rok ju však v kalendári viac neuvidíte.😔 Máme dosť iných a zaujímavých interiérových scén, ktoré chceme ešte ukázať. 😊
Vždy, keď fotím tieto dve veľké sánky spolu, mám problém ich zabrať do scény, lebo dĺžkou zaberajú veľa miesta a pozadie s oblakmi je kratšie. ☁️
Konečne mi práve na víkend vyšlo po týždni slnko, tak som sa tešila, že práve exteriérová scéna bude slnečná.
Opäť hlásia sneženie, dúfam, že sa mi ešte podarí niektoré, najmä exteriérové scény vyfotiť na slnku.🌞

Pri tejto scéne sme riešili najviac outfit Megan, aké nohavice či legíny sa hodia ku čiernej vetrovke, taktiež tým BMR ponožko-topankám, ktoré ja veľmi nemusím, ale mami vrav, že treba byť moderné 😅, aby farebne sa kamarátka zladila i s Corie. Nakoniec sme zostali verné cierno-bielej kombinácii a rozbili sme outfit s modrou čiapkou a ľadvinkou.😄

SCÉNA/DIORÁMA:
- zimná krajinka s brezami: moja práca
- hnedé i biele sánky: vianočné dekorácie z Kiku, pridala som im červené špagáty na ťahanie
- dva biele stromy: vyrobila mami z bieleho veľkého vianočného stromčeka

HERCI/BÁBIKY:
Corrie Collins - zberateľská bábika od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers
Lorena - Shelly Club, Tennis Lorena
Megan - zberateľská Barbie Katniss Everdeen, The Hunger Games, Catching Fire
Tommy - Shelly Club Winter Fun Tommy
Susie - Shelly Club Pony Riding Susie

OUTFITY:
Corie:
- ružová bunda: fashion pack od bábiky Liv
- bledomodré džínsy: Barbie Basic 002, Model No 07.
- biele čižmy: od kamarátky/zberateľky Katky G./zmrzlinky
- kabelka: od Barbie My Scene
- klapky na uši: moja práca

Lorena: 
- biely kabát a čelenka: vyrobila mami
- overal: od malej bábiky z Kauflandu
- žlté čižmy: moja práca 

Megan: 
- čierno-biela vetrovka: Elenka Motýľová
- čierne legíny: playline Barbie So in Style Babyphat Grace
- topánky: zberateľská Barbie BMR 1959 Millie, prvá séria 
- modrá čiapka: vyrobila moja mami
- modrá ľadvinka: zberateľská Barbie BMR 1959 Mbili, prvá séria 
- náušnice: dámske vianočné z Tesca

Tommy & Susie:
- kabáty, rifle, čiapka a čelenka: vyrobila mami
- modré a biele tenisky: Shelly Club School Bunch 







Štvrtou adventnou piesňou je Sleigh Ride 🐴 od amerického speváka Andyho Williamsa.

4 komentáre:

  1. Pěkná sáňková scéna s oblíbeným březovým hájem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Pavli💙, bohužiaľ ho už v kalendári neuvidíš, ale neobávaj sa, určite ho ešte v zime využijem.🙃

      Odstrániť
  2. Černy kabat je uzasny. Moc pekny.Zmrzlinka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katka 🥰, to je práca Elenjy Motýľovej, preto je tá bunda super.🙂

      Odstrániť