pondelok 11. decembra 2023

11.adventný deň/diel - Horúca čokoláda


PRÍBEH:
Cestou do škôlky povedala Corie Lorene, že keď večer po tvorení rýchlo zaspala, zavolal Paul a pozval ich obe na horúcu čokoládu a že teraz na miesto domov idú do parku na čokoládu s Paulom.
Lorena mala hroznú radosť a hneď si Paulom padli do oka.
Všetci traja sa výborne bavili 
Akoby sa už mnoho rokov poznali.
Paul nakoniec odprevadil obe kočky až k ich domu.

ZA SCÉNOU:
Konečne po dvoch náročnejších scénach, prišla ľahšia.😅
Väčšinou sa pri tých exteriérových scénach nedá veľmi "vyvádzať"🤪, výnimkou sú obchody výkladov z prvého dňa tohtoročného kalendára.
Musím sa však zasmiať😂, pretože i tento stánok sa sám neurobil. Vlani sme na ňom pracovali obidve.😲
Minuloročnom adventnom kalendári som fotila tento stánok v projekte zimná krajinka s brezami a tento rok ma mami nahovorila, aby sme ukázali viac scén a tak som vytiahla druhý náš park pre bábiky. Tento pre mňa celý robila mami, snažila sa napodobniť ten môj zimný.😁 Sťažovala som si najmä v jarnom období, že u nás na sídlisku sa nenachádza žiadne vyhovujúce prostredie.🥴
V tomto parku sme urobili cestičku z okrúhlych mozaikových kachličiek, okolo, ktorých sme nalepili mach.
Len jednu a pre mňa dosť podstatnú chybu má tento projekt. 😌
Je urobený na veľkosť kocky, mne viac vyhovuje dlhý obdĺžnik ako má môj zimný projekt. Pri tomto sa musím pri fotení obmedzovať priestorovo a nie je vhodný pre väčší počet bábik....
Preto mám vždy nemiestne poznámky, keď vytiahnem na svetlo tento park.
Musela som zo stromov dať dole kvety a všade zakryť mach snehom, preto je v tejto scéne toľko snehu.❄️
Počas upratovania scény mi dal zabrať i umelý sneh, ktorý sa mi horšie dáva preč ako pri zimnej krajine, kde je biela látka.
Vlani sa mi na začiatku decembra podarilo vyhrať luxusný vianočný outfit s doplnkami na Instagrame pre Poppy Parker u zberateľky Veroniky z Ruska, ktorá šije dokonalé modely.💖
Medzi doplnkami bolo aj okrúhle lízatko a biela šálka so zahnutým lízatkom.🍭
Vedela som, že na ďalšie Vianoce sa budú hodiť práve do tohto projektu.🥰

Keďže Corie v kalendári strieda zakaždým iné oblečenie, nevedeli sme sa najskôr s mami dohodnút, v ktorom dni bude najlepšie vidieť tento luxusný kožuch.😅 Zhodli sme sa nakoniec, že pri tejto jednoduchšej scéne, kde je menej vnemov bude lepšie výraznejšie vidieť.😊

DIORÁMA/SCÉNA:
- park s brezami: vyrobila mami
- stromček na ľavej strane: darček od kamarátky Vlaďky 
- stánok s horúcou čokoládou: práca mňa a mami
- 3 lízatka a cukríky v sklených fľašiach: moja práca
- nízka šálka: našla som ju stratenú v aute Barbie, ktoré som kúpila pred rokmi na bazár
- lízatko, ktoré drží Paul a biela šálk, ktorú drží Corie: obe boli súčasťou mojej vlaňajšej výhry na Instagrame
- dve vyššie strieborné šálky: z nábytku chaty od bábiky Moxie Girlz
- dve papierové krabičky: moja práca
- girlanda: vyrobila mami 

BÁBIKY/HERCI:
Paul Taylor a Corie Collins - zberateľské bábiky od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers
Lorena - Shelly Club Tennis Lorena
Beauty - Barbie Afghan Dog Beauty 1979
Prince - Barbie Poodle Dog Prince 1984

OUTFITY:
Paul:
- čierny dlhý kabát, topánky a šedý šál: jeho vlastný
- pásavé tričko: od bábiky Justin Bieber

Corie:
- biely kožuch: zberateľská Barbie Natalia Vodianova
- čierne nohavice: Elenka Motýľová
- biele šnurovacie čižmy: darček od kamarátky/zberateľky Katky/zmrzlinky
- kabelka: z doplnkovej sady Barbie Basic 001
- zlaté puťky do uší: dámske z Pepca 

Lorena:
- biele pončo, čelenka a rifle: vyrobila mami
- biele tenisky: Shelly Club School Bunch Gia
- plyšový macík Teddy: pôvodne kľúčenka kupovaná v čínskom obchodíku









Jedenástou vianočnou piesňou je Baby It's Cold Outside (Baby, vonku je zima) od kanadského speváka Michaela Bublého a americkej speváčky Idiny Menzel.

 

3 komentáre: