streda 6. decembra 2023

6.adventný deň/diel - Prechádzka v meste


PRÍBEH:
Corie a Lorena sa s Princom vybrali na prechádzku po ich malom mestečku. Boli zvedavé, aká je tohtoročná vianočná výzdoba. Bola ako každý rok nádherná.
Preto toto chodí do Frankenmunthu každý rok pred Vianocami veľa turistov.
Cestou domov ešte vhodili do schránky všetky vianočné pohľadnice, ktoré včera spolu napísali. 
Lorena mala z toho veľkú zábavu. Začalo silno snežiť a tak sa poponáhľali domov.
ZA SCÉNOU:
Potrebovali sme znovu ukázať červenú "anglickú" poštovú schránku, ktorú som vyrobila špeciálne pre vlaňajší adventný kalendár.😊
Keďže sa mi vydarila a som ňu patrične hrdá, zaradili sme do deja i podávanie vianočných pohľadníc, ktoré deň predtým Corie písala.
Taktiež sme využili túto sprejerskú stenu, ktorá vytvára správnu "mestkú" atmosféru.😀
A okrem poštovej schránky, sme využili i reklamný stĺp, ktorý som vyrábala pred 3 rokmi na Valentína.❤️
Nemali sme už čas hľadať v starých časopisoch nejakú vianočnú reklamu.
Mami mi ešte pred fotením vyzdobila schránku aj stĺp s vianočnými girlandami z čečiny.🥰

SCÉNA/DIORÁMA:
- poštová schránka: moja práca
- reklamný stĺp: moja práca
- lavička: prefarbená, pôvodne na nej sedel Santa Claus z Jysku 
- obálky: moja práca 
- obojok a vodítko: moja práca 

HERCI/BÁBIKY:
Corie Collins - zberateľská bábika od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers
Lorena - Shelly Club, Tennis Lorena
Prince - Poodle dog Prince 1984

OUTFITY:
Corie:
- šedý kabát: Barbie Fashion Fever Mackie
- top: od kamarátky/zberateľky Klárky
- koženkové nohavice: od kamarátky/zberateľky Katky G./zmrzlinky 
- náušnice: dámske z Tesca
- kabelka: Barbie Model on the Location Monte Carlo
- biele čižmy: od kamarátky zberateľky Katky G./zmrzlinky

Lorena:
- kabát, rifle a čelenka: vyrobila mami
- tenisky: Camping Family Chelsea








Šiestou vianočnou piesňou je Let It Snow! (Nech sneží) ❄️ od amerického speváka Deana Martina.

2 komentáre: