piatok 15. decembra 2023

15.adventný deň/diel - Balenie



PRÍBEH:
Zranená Corie si nevedela predstaviť, že má stráviť Vianoce u rodičov v prítomnosti Paula.
Rýchlo sa rozhodla a využila "last minute" rezerváciu v rezorte Imperial Hawaii at Waikiki a zakúpila letenky.
Lorene nahovorila, že 1.krát budú mať exotické Vianoce pri mori, ktoré Lorena ešte nevidela. V noci popíjajúca víno, zabalila batožinu aj darčeky pre rodinu.

ZA SCÉNOU:
Tento adventný deň je ten druhý deň, po dni o vianočnom pečení, ktorý som chcela fotiť v jednej svojej stálej dioráme - v domoch pre bábiky.🙂
Keďže som zmenila ten prvý deň, rozhodla som zmeniť priestor fotenia i pre tento druhý deň.
Dúfam, že som sa s týmito "faktami" nezamotala.🤣
V našom príbehu sa Corie balí vo svojej spálni, čo mala byť spálňa v parížskom štýle.
V izbe máme posteľ a šatníkovú skriňu od Mattela, menšie kreslo a kozmetický stolík.
Nutne som potrebovala do fotky posteľ so skriňou.😃
Lenže aj pri dvoch novo vytvorených dvojitých stenách, som vedela, že budú krátke na tieto dva "prvky".
Mami mi pri mojej dileme hovorí, že použijeme len šatníkovú skriňu, pred ktorou bude stáť Corie so zabaleným kufrom, čo sa mi zdalo dosť slabé.🥴
Nechcelo a nemala som čas vymýšľať nové steny.🤷
Našťastie mami napadlo, že nech použijem stenu svojho tohtoročného projektu diorámy Raňajky u Tiffanyho.💎
Tá má 2 steny, hlavnú s dcérami a oknom a druhú dlhú striebornú.
A tá bola presne veľkosťou vhodná, musela som však prekryť tú dverovú časť s novou stenou, keďže je z tapiet, ktoré boli ako vzorkovník, sadli mi spolu farebne veľmi dobre. Môžem tento nápad realizovať i v budúcnosti.😊
Posteľ som robila už cez zimu v roku 2019, prerábala som vtedy tú z roku 2013, ktorú vytvorila mami.
Na tejto posteli som si 1x vyskúšala techniku zdobenia s korálkami, ktorú už bežne pár rokov využívam pri tvorbe gaučov pre bábiky.🥰
Do budúcna nutne plánujem zmeniť vrchnú plachtu postele, je z takej šmykľavej priesvitnej látky, vtedy mi farebne sadla, nemala som lepšiu. Medzičasom som našla už krajšiu, len čas na všetko zase nie je.🤭
Šatník z kolekcie Barbie Look som dostala na narodeniny od mami, v budúcom roku to bude už 10 rokov. Je to jeden z mála zberateľských nábytkov, ktoré Mattel posledné roky vyrobil.
Medzitým mi ožltol na častiach😩, kde sa dostali letné slnečné lúče, keď som nedávala pozor, aj keď má naša zberateľská izba orientáciu na sever. Posledné roky už poctivo sťahujem žalúzie.
Bude musieť tie skrinky asi otapetovať.
 🤔
Keď som prerábala posteľ v parížskom štýle, prerobila som aj kreslo, ktoré tiež vtedy pred rokmi robila mami, aby všetko ladilo do jedného celku.
Taktiež som prerobila aj lampy, ich základ nohy tvorí lak na nechty motívom Eiffelovky, ktorú pred 10 rokmi predávali v Kiku.
Stolík na lampu je vytvorený z dvoch vrchnákov od kávy Davidoff. Mám 2x vyrobené tieto nočné stolíky, len do tejto scény sa mi už na nezmestili.😅
Pekne som sa pohrala s dekorovaním šatníka, aby bol nóbl na úrovni.
Mami dostala za úlohu vydekorovať túto scénu do vianočného štýlu.
Sama hovorí, že máme malo vianočných vecí v ružovom štýle.😂
Napriek tomuto faktu, túto úlohu úspešne zvládla, aj keď tie ružové kužeľové stromčeky nechceli stáť.
Viac jej trvalo vytvoriť provizórnu poličku, aby som si nemusela predierovať provizórnu stenu.🙂

DIORÁMA/SCÉNA:
- posteľ, vankúše a plachty: moja práca
- nočný stolík s lampou: moja práca
- kreslo: moja práca
- ružové kužeľové stromčeky: kupované v Kiku
- dvaja strieborno-biely anjeli: pôvodne visiace dekorácie, ktoré sme dostali na darčekoch
- strieborná disco guľa: darček od zberateľky Hanky
- mini strieborná Eiffelovka: z dámskeho prívesku
- ružový keramický stromček na zemi: vianočná dekorácia z Kiku
- šatník: zberateľský Barbie The Look Wardrobe

- papierové módne tašky a krabice: moja práca
- parfúmy, tácka pod nimi, papierové krabičky na parfúmy, druhá tácka na fľašku a pohár: moja práca
- notes Chanel, letenka a pas: moja práca
- klobúk: moja práca

- kufor: zberateľská Barbie Dianie von Fürstenberg
- golfová sada a tenisky: zo zberateľskej fashion sady The Look
- pohár a fľaška s vínom: darček
- smartfón: od zberateľskej Barbie The Look
- časopis: z doplnkovej sady Barbie Basic, ja som pridala listy

Na posteli:
- cestovných obal na oblečenie: zo sady doplnkov od bábiky Susy z môjho detstva
- dlhé pletené šaty na posteli: Ivka Kuciánová
- dvojdielne plavky: playline Barbie Then and Now/Bath Suit Barbie
- pásavé sako: playline Barbie Stardoll Bonjour Bizou
- biele tričko Live, Love, Laugh

Oblečenie je hlavne Barbie od Mattela, hlavne zberateľské, ale aj playline kúsky.
Všetky kabelky sú Mattel, rovnako aj topánky, slnečné okuliare a šatky.
Hnedý kabát je Corien originál.
Chanel balerínky, červené trblietavé šaty, červená baretka a biele pončo sú tvorba od krajčírky Veroniky @my_integrity_ daisy z Instagramu (moja vlaňajšia vianočná výhra).
Ružová blúzka s dlhým rukávom je od Elenky Motýľovej.
Fialové boho šaty s dlhým rukávom sú od bábiky Bratz.

HERCI/BÁBIKY:
Corrie Collins - zberateľská bábika od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers

OUTFITY:
- ružový sveter: tvorba od zberateľky Blanky/Blanule
- bledomodré džínsy: zberateľská Barbie Basic Model No 07
- fialové papuče s ružovou kvetinou: z doplnkovej sady od bábiky Susy z môjho detstva 
- náušnice: tvorba kamarátky/zberateľky Katky G./zmrzlinky














Pätnástou vianočnou piesňou je Cold December Night (Chladná decembrová noc) 🌌 od kanadského speváka Michaela Bublého.

5 komentárov:

  1. Moc pěkná ložnice.Tuhle Poppy miluju.Krásné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška, viem, že Paríž, ružová a tento glamour štýl je to, čo sa Ti páči.😊💗🥰

      Odstrániť
  2. Krásná scéna! Tenhle šatník taky moc ráda používám na focení (https://www.mimibazar.cz/rodinne_fotografie.php?album=189871)
    Rozplývala jsem se nad ním na Ebay, ale ta cena :-( A pak jednou náhodou v Dráčiku na maloměstě, v zaprášené krabici úplně vzadu na regále a ještě ve slevě za 800 korun - ležel tam a čekal na mě :-) No od té doby doufám, že jednou narazím i na růžové sběratelské sofa od Jonathana Adlera...ale to se asi nestane! Tak hezký let a těším se na další vývoj příběhu. Zdravím Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moc povedene :-) zmrzlinka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teda Corie je žena činu, ktorá sa len tak s niečím nemaže.

    OdpovedaťOdstrániť