piatok 8. decembra 2023

8.adventný deň/diel - Dámska jazda


PRÍBEH:
Corie odviezla Lorenu aj Princa na deň k svojej sestre Tris. Spolu s priateľkami Megan a Sherrie sa pobrali na každoročnú dámsku jazdu do mesta Bangor pri Michiganskom jazere, kde má Megan chatu. Tu, v čiste ženskej zostave bez detí a chlapov si urobili pohodový deň a prebrali všetky najnovšie klebety.
Megan a Sherrie dobiedzali do Corie skrz tajomného Payla a donútili ju, aby mu zavolala a poďakovala sa za macka.
Corie to pod ich tlakom urobila, sama  bola prekvapená, že na konci rozhovoru pozvala Paula, aby prišiel pozrieť jej obchodík na námestí.
Kamarátky sa pritom uskŕňali.

ZA SCÉNOU:
Pred troma rokmi som na záverečný deň adventného kalendára vytvorila diorámu chaty podľa mojej obľúbenej youtuberky My Froggy Stuff.😊
Má šikmé steny, čo som vtedy vôbec nedomyslela, že pre svoje účely potrebujem rovné a dobre vysoké steny.🙄
Už vlani som ich fotky kvôli šikmým stenám musela dosť zrezávať.😌
Z tohto dôvodu som chatu krátky čas i predávala. Nakoniec som si to rozmyslela. Stále si však vravím, že potrebujem vytvoriť nové a lepšie steny, lebo vtedy mi nestačila drevená samolepiaca tapeta a musela som steny kombinovať s bielou klasickou tapetou.
Inak svoju chatu mám rada, šikmé okná sú zaujímavé a zatváranie v podobe sklapacích stien je výhodné zase na skladovanie.🙂
Tento chatový projekt mi veru vtedy veľmi neprial, chcela som károvaný gauč, len som nenašla vhodnú látku.😐 Tá sa mi nakoniec vyskytla až o 2 roky neskôr a koncom minulého roka vznikol tento károvaný gauč.😊
Mám rada aj severský štýl s prírodnými prvkami, tvz. škandinávske Vianoce
Preto sme si s mami vytvorili i stromček v tomto štýle.🎄
Kamarátka Vlaďka mi poslala pred 2 rokmi vianočný darček a v ňom bolo plno kreatívneho materiálu, ktorý ma ešte po Vianociach inšpiroval k tomu, že som vytvorila rôzne vianočné drevené dekorácie.😀 Ktoré sú na tomto chatovom krbe a na oknách.
Vianočný stromček má okrem drevených dekorácií i ručne šité filcové srdcia z mojej dielne.❤️
Dievčatá majú aj zopár nového jedla na chate z mojej letnej kreatívnej tvorby.🙃
Mini pizze vyrábam už dlhé roky, veľa som ich porozdávala, vždy na to  potom doplatili moje bábiky, lebo som bola schopná rozdať aj ich vlastné pizze.🙈🙉🙊
S mami sme sa rozhodli obliecť všetky tri dievčatá do mojich "známych" vianočných svetrov z ponožiek, ktoré tieto Vianoce oslavujú už 10.výročie vytvorenia.🎉
Pridala som k nim i moje ručne šité Uggs čižmy s ponožkami, aby celá scéna vyznela oslavne a zároveň útulne.🤗

DIORÁMA/SCÉNA:
- celá chata, krb, károvaný gauč: moja práca
- veľký jeleň na krbe: pôvodne z vianočnej dekorácie z Kiku
- paletový stôl: 2 zlepené palety z Tedi a nalepené drevené korálky ako nohy 
- visiace ozdoby v oknách, dva stromčeky na krbe, tri vázy a šedá tácka: moja práca
- dva malé sánky: darček od kamarátky Vlaďky
- svietnik s muchotrávkou: vyrobila mami 
- lampáš: od vianočnej dekorácie Santa Clausa z Jysku (od toho mám i lavičku, ktorá sa vyskytla v 6.adventnom dni)
- biela kožušina: od kamarátky Terky

-  Doritos chrupky, pizze a papierové pizza krabice: moja práca
- drevený podnos s hroznom a syrom, vysoký pohár s vínom: darček 
od kamarátky Katky G.zmrzlinky
- dva nízke poháre: kupované v Tedi
- 3 vína: jedno bolo súčasťou podnosa s hroznom a syrom, ďalšie sú tiež darčeky
- nož a 2 taniere s červeným a modrým okrajom: miniatúry japonskej značky Re-ment
- biely väčší tanier: zo setu chaty od bábiky Liv
- strieborný tanier: z Modern Comfort kuchyne pre bábiky
- 3 praclíky: zo stánku pre bábiky z môjho detstva

HERCI/BÁBIKY:
Corrie Collins - zberateľská bábika od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers
Megan - zberateľská Barbie Katniss Everdeen, The Hunger Games, Catching Fire
Sherrie - zberateľská Barbie Badic 003, Model No.08

OUTFITY:
Corrie
- vianočný sveter, ponožky a čižmy: moja práca
- rifle: Barbie Basic Model No.05
- náušnice v tvare lízatka: dámske vianočné z Tesca
Megan
- vianočný sveter, ponožky a čižmy: moja práca
- rifle: playline Barbie Módna ikona/Style Raquelle, prvá séria 
- náušnice v tvare vianočného stromčeka: dámske vianočné z Tesca
Sherrie
- vianočný sveter, ponožky a čižmy: moja práca
- rifle: playline Barbie Loves Angry Birds
- náušnice v tvare Santovej čiapky: dámske vianočné z Tesca














Vianočná pieseň pre 8.deň adventného kalendára je Santa Tell Me (Santa povedz mi) od americkej speváčky Ariany Grande.

3 komentáre:

  1. Další krásná série fotek v předvánočním čase.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak takúto dámsku jazdu na super chate dievčatám v dobrom až závidím. Tiež by som si šla oddýchnuť niekam bez detí a mužov :-D

    OdpovedaťOdstrániť