piatok 22. decembra 2023

22.adventný deň/diel - Na klzisku


PRÍBEH:
Paul pozval Corie na rande na klzisko, ktoré si prenajal, aby tam mohli byť sami.
Dylan mu pomohol tiež, zobral Lorenu do kina 
Corie sa veľmi tešila, že sa budú spolu korčuľovať a ešte viac, že budú zase spolu.
Z korčuľovania veľa nebolo, lebo po pár kolečkách Paul kľakol na ľad a požiadal nič netušiacu Corie o ruku.
Prešťastná Corie povedala "ÁNO".

ZA SCÉNOU: 
Jednu z mojich najobľúbenejších vianočno-zimných diorám sme nemohli určite vynechať.🥰
Je ňou klzisko s okolitým prostredím.
Jeden z prvých mojich veľkých projektov.
Strávila som tvorbou celý silvestrovský deň.😅
Pôvodne mal byť záverečným ukončením prvého nášho adventného kalendára, ale nakoniec som s ním priala nový rok.🎇
Zišiel by sa už na niektorých častiach opraviť, ale stále som si a to nenašla čas.🤔
Kandeláber je jedna z prvých mojich miniatúr, ktoré som si zásadne kúpil na tento účel.
Je síce nízka pre Barbie, napriek tomu mi mami k nemu vyrobila do série hodiny v rovnakom štýle.🕰️

Počas našej prípravnej osnovy, kto si, čo oblečie, sme si veľmi lámali hlavu, čo Corie práve tento deň oblečieme, aby ladila s Paulom, ktorý bude mať  sako, aby outfit bol ľahší a pod.😄
Keďže Corie sa outfity neopakujú, mňa napadol tento bledomodrý kabát od bábiky Liv, ktorý má červeno-biele návleky na ruky. Nakoniec sme ich oboch prepojili s pásavými šálmi.❤️
Vlani sme párik prepájali károvanými vzormi, nechceli sme sa však po roku opakovať.🤭

Tento projekt mám ako jeden z mála uložený po celý rok v skrini. Väčšinou ho vyťahujem iba na Vianoce.🎄
Vybrala som projekt, všetko napózovala, vymyslela som ako (u mňa drevené) časti na kĺzanie pre  Paula, dám provizórne na jeho topánky (prilepila som ich tavnou pištoľou) a skoro všetko za svetla nafotila. Čakala som kamarátku, s ktorou sme si mali pred dverami vymeniť vianočné darčeky.🎁
Odbehla som počas fotenia, keď som sa vrátila sa samozrejme zotmelo, tak som dofotila, čo mi chýbalo.🙂
O hodinu neskôr, keď som sa chystala upraviť fotky v mobile, zistila som, že som zabudla po prvýkrát číslo.🤦
Tento rok som si obzvlášť dala na tom záležať, aby som nezabudla.🙄
Medzitým mi mami dala výklad o tom ako ona tie čísla nemá rada😏, lebo potom sa nikdy nedajú ani scény vymeniť (myslela tým kalendáre v predchádzajúcich rokoch bez príbehov), že by som od čísiel už mohla upustiť a na čo som si kúpila ďalšie nové (vo výpredaji v Kiku iba za 0,29€, no nekúp ich!😃).
Samozrejme, že som sa prekonala a celú scénu i s videom prerobila tentokrát ivs číslom.🙈🙉🙊
To by som nebola proste ja - puntičkárka.🤣🤣🤣
Už som rada, že som konečne pri konci, je to náročný projekt aj po psychickej stránke.🥴

DIORÁMA/SCÉNA:
- klzisko s lavičkami: moja práca
- hodiny na stĺpe: vyrobila mami
- vianočný stromček: z čínskeho obchodíka, vianočné ozdoby som vytvorila ja

BÁBIKY/HERCI:
Paul Taylor a Corie Collins:
 zberateľské bábiky od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers
Beauty: Barbie Afghan Dog Beauty 1979
Prince: Barbie Poodle Dog Prince 1984

OUTFITY:
Paul:
- sako, košeľa, kravata, nohavice, ponožky a topánky: jeho vlastné
- pásavý šál: z nejakej zachránenej starej plyšovej hračky
- topánky mnou prispôsobené na korčule
Corie:
- bledomodrý kabát s pásavými návlekami  na ruky:
od bábiky Liv z malého fashion packu 
- pásavý šál: od bábiky Liv z väčšieho fashion packu od bábiky Liv
- klapky na uši: moja práca
- zlaté náušnice v tvare hviezdičiek: dámske z Kauflandu
- biele korčule na ľad: od mojej Hot Skatin' Barbie z detstva
- zásnubný prsteň: jej vlastný
Beauty a Prince: obojky sú moja tvorba 











Dvadsiatou druhou vianočnou piesňou je Perfect 👫 (Perfektné/ý) od anglického speváka Eda Sheerana.

3 komentáre: