nedeľa 3. decembra 2023

3.adventný deň/diel - Filmový večer

PRÍBEH:
Corie s Lorenou pozerajú svoj obľúbený film "Sám doma: Stratený v New Yorku". 
Počas filmu zatelefonovala Corie jej matka Blanche, lebo sa chcela dcéry spýtať ohľadne vianočného darčeka pre vnučku. 
Corie jej počas telefonátu povedala, že pri venčení v parku sa zoznámili s jej nájomníkom spisovateľom.
Blanche jej prezradila, že jej to už Paul povedal a že je to veľmi sympatický kamarát jej brata - Dylana, no nepoznajú sa dlho.
Corie to prekvapilo, no netelefonovala bratovi do NY tak často, aby jej stihol všetko o sebe vyklebetiť.
ZA SCÉNOU:
Keďže ako obvykle skoro v každom roku sa nám stáva, že niekedy nestíhame.😢 Rovnako ako i minuloročný kalendár, tak i tento robíme za behu, tak sme nevedeli ako bude interiér obývačky Corie vyzerať.
Už pár mesiacov som sa chystala konečne použiť krásne a kvalitné tapety, ktoré som v marci našla vyhodené pri kontajneroch na našom sídlisku.😊 Bol to len taký vzorkovník luxusných tapiet, kde zopár bolo odrezaných alebo z niektorých bola časť vystrihnutá.🥴
Cez leto ma napadlo, že tvrdé dosky sú také pevné, že by bolo super z nich urobiť rohovú izbu v tvare písmena "L" pre bábiky.🤩
Dosky som cez leto rozobrala, tapety vyslobodila, lebo vystrihovaním som zmenšila ich veľkosť, takže ich rozobratie bolo dobré riešenie.🙂 
Vedela som, že tie steny potrebujeme do tohtoročného kalendára, lebo budú tvoriť izbu hlavnej hrdinky príbehu.
Otapetovať 2 steny je jednoduchá vec, ktorú som nakoniec robila len deň pred fotením dňa, kedy bola potrebná.
Všetko sa skomlikovalo tým, že sme s mami zistili pri dekorovaní obývačky Corie, že sa nám zlato - čiernej obývačke nehodia žiadne gauče, ktoré majú bábiky vo svojich diorámach.
2 sú ružové, 2 fialové, potom ratanové či námorníckom štýle.🤷
Čierno-biely gauč, ktorý som na jar robila sa nám zdal príliš moderný, ale ho nakoniec využijeme ešte v inom dni tohto kalendára.🥰
A tak som z hodiny na hodinu zistila, že musím vyrobiť nový gauč. Rozhodli sme sa pre čierny zo sametovej látky.🖤
Robila som ho do noci, dokončovala som ho ešte dni, kedy už mal byť odfotený.🙊🙉🙈
Našťastie obývacia izba sa v kalendári viackrát objaví, len s určitými drobnými zmenami, tak hádam už ten  časov sklz dobehneme.😅

S interiérom sme sa s mami vyhrali na dizajnovej úrovni, keďže bytový dizajn milujeme a dlhé roky čítame časopisy o bývaní.❤️
Je to naše ďalšie hobby, ktoré radi prenášame i do života našich bábik.🙂
Okrem gauča, ktorý som vyrobila, mami zase robila novú girlandu na krb, hoci už jednu do zlata na tento krb máme už pár rokov vyrobenú.
No, z istých dôvodov sme potrebovali novú do zlato-čierneho ladenia.
Ešteže zlaté vankúše som robila na gauč do nášho 2.ročníka adventného kalendára, kde som ich vtedy nepoužila, lebo som vybrala druhý typ, ktorý som tiež ušila.🙈
Konečne našli i tieto využitie.
A trblietky sú stále in v módnom i bytovom dizajne.😊

Mami je dizajnový maniak, takže 10x vymenila dekorácie na konferenčnom a bočnom stolíku🤣, pokiaľ bola na 💯% spokojná.
Aspoň vianočný veľký aranžmán na stred krba, vyrobila pre vlastné fotenie s bábikami minulé Vianoce.
Vtedy jej celkom nesadol, ale teraz totálne ako riťka na ....😄

A tento týždeň sa mi podarilo náhodou získať i chlpatú detskú mikinu, ktorá farebne sadla do interiéru, tak som ju rozstrihala na veľký koberec.😄

A zabudla som na detail, že pri čiernych gulách na girlande sme farbili kovové konce na zlaté, lebo strieborné nesedeli s celým ladením interiéru a malé zlaté už v zásobách doma nemáme.😔

SCÉNA/DIORÁMA:
- steny, čierny gauč a zlaté vankúše: moja práca
televízor a konferenčný stolík: moja práca 
- stolík na tv: je drevená krabička prefarbená na bielo
- čierny bočný stolík: stojan na perá a ceruzky 
- krb a náradie do krbu: set nábytku bábika Gloria, z môjho detstva 
- bočné svietniky na krbe: moja práca
- veľké aranžmán v strede krbu: vyrobila mami
- dve sošky anjelov: kupované v Kiku
- girlanda a veniec na stenu: vyrobila mami
- zlatý a biely veľký stromček: darček od kamarátky/zberateľky Vlaďky
- vianočná snehová guľa: moja práca
- zelený malý stromček na stole: kupovaný v Tedi
- konvica: darček od kamarátky/zberateľsky babi Věrky
- zákusky: darčeky od kamarátky/zberateľky Katky G./zmrzlinky
- taniere a šálky: od zberateľskej Barbie The Look Sweet Tea, mám ich doma až 3x 
- zlaté lyžičky: darčeky od kamarátky/zberateľky Ivky/babakat
- čierne sklenené vianočné gule: kupované v Kiku, len som ich z veľkých rozbitých gulí, pridala kovovú časť na visenie
- zlatý zvonček a dve rôzne gule vo výzdobe: z domácich zásob z čias nášho rodinného kvetinárstva

HERCI/BÁBIKY:
Corrie Collins - zberateľská bábika od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers
Lorena - Shelly Club, Tennis Lorena
Prince - Poodle dog Prince 1984

OUTFITY:
Corie:
- ružové tričko: Elenka Motýľová
- široké rifle: z jednej veľkej 4 outfitovej sady od Mattela
- biele papuče: moja práca
- náušnice: tvorba kamarátky Katky G./zmrzlinky

Lorena:
- dupačky: Shelly Club Stargazer Liana
- medvedík Teddy: pôvodne kľúčenka kupovaná v čínskom obchodíku 












Vianočná pieseň pre 3.adventný deň/časť je z filmu Sám doma 🏡 a je ňou Somewhere in my memory (Niekde v mojej pamäti) od Johna Williamsa.




3 komentáre:

  1. Jak jako "urobila som cez noc nový gauč" :-) Já bych ho vyráběla týden a stejně by to vypadalo děsně...Ten tvůj je dokonale profi. Zdravím Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Evka❤️, nie je to môj prvý gauč, ten úplne prvý som robila do 2.ročníka adventného kalendára.😊 Odvtedy som zopár i predala, keď som si menila svoje diorámy/interiéri. Niektoré gauče majú i zberateľky.😊 Pri výrobe tohto som musela trocha improvizovať, lebo som nemala dostatok výplne na opierky a sedák. Nakoniec som to z posledných zbytkov dala.😊 Inak si myslím, že ak by si i ty napozerala zopár videí na YouTube, niečo by si postupne vytvorila.😉

      Odstrániť
  2. Opäť dokonalosť :-) Ružový rolák je nádherný <3 Veru by som sa aj ja dnes rada usadila niekam ku krbu k TV. Hlavne do tepla.

    OdpovedaťOdstrániť