streda 6. decembra 2023

Mikulášsky bonus




Prajem Vám krásneho Mikuláša!
🎅👹👼
Dúfam, že ste všetci poslúchali a dostali do svojej čižmičky 👢 zopár darčekov, tak ako naša malá Lorena.😊PRÍBEH:
Malá Lorena sa ráno zobudila a našla si mikulášske tri balíčky.
Zlatú čižmičku dostala doma, jednu červenú u starých rodičov Blanche a Raymonda a druhú červenú u tety Tris.

ZA SCÉNOU:
Mikuláša som raz fotila, presnejšie pred 10 rokmi, tiež formou mini príbehu, ale vtedy som to uverejňovala iba na svojom starom blogu.

Keď sme s mami riešili cez víkend, ktorá časť príbehu nám vychádza na Mikuláša, rozhodli sme v rýchlosti vymyslieť jednoduché fotenie, ktoré je však mimo hlavného adventného príbehu.
Vraveli sme si, že nás tento nápad mohol napadnúť skôr, tak by sme Mikuláša priamo zakomponovali do príbehu.

Vedela som, že použijem moje dve krásne papierové čižmičky.
A hlavne ma napadlo, pri riešení outfitov, že som pred 7 rokmi som šila na záver prvého nášho adventného kalendára outfit v štýle pani Santa Clausovej🤶, ktorý mala aj vtedy Corie na sebe.
Veľmi dlho som ho nefotila, tak som rada, že som ho mohla opäť využiť.🥰
Medzičasom som dostala tieto biele čižmičky, ktoré do outfitu zapadli ako uliate.❤️

Taktiež som použila i Santa Claus čiapky v rôznych tvarov a zdobení, ktoré som pred pár rokmi ušila svojím vianočným svetrom z ponožiek.

DIORÁMA/SCÉNA:
- steny, čierny gauč a zlaté vankúše: moja práca
- televízor a konferenčný stolík: moja práca 
- stolík na tv: je drevená krabička prefarbená na bielo
- čierny bočný stolík: stojan na perá a ceruzky 
- krb a náradie do krbu: set nábytku bábika Gloria, z môjho detstva 
- bočné svietniky na krbe: moja práca
- veľké aranžmán v strede krbu: vyrobila mami
- dve sošky anjelov: kupované v Kiku
- girlanda a veniec na stenu: vyrobila mami
- zlatý a biely veľký stromček: darček od kamarátky/zberateľky Vlaďky
- zelený malý stromček na stole: kupovaný v Tedi
- čierne sklenené vianočné gule: kupované v Kiku, len som ich z veľkých rozbitých gulí, pridala kovovú časť na visenie
- zlatý zvonček a dve rôzne gule vo výzdobe: z domácich zásob z čias nášho rodinného kvetinárstva
- vianočné pohľadnice: moja práca
- zlatá tácka, v ktorej je číslo dňa, moja práca 

- obe červené papierové čižmičky: moja práca
- zelená vianočná kniha: moja práca
- drevený malý stromček: so mnou vyzdobený
- trolko Santa Claus: dostala som ako dieťa od svojho Mikuláša
- Milky čokolády: vyrobila mami
- ostatné čokoládové tyčinky: moja práca
- adventný papierový kalendár: moja práca 
- banány: z jednej dekorácie magnetky
- 2 pomaranče: z jedálenskej sady Sindy Pedigree
- mini Olaf: z Kinder vajíčka
- zlatá čižma: darček, pôvodne vianočná ozdoba 

OUTFITY:
Corie:
- šaty, pančuchy a čiapka: moja práca
- náušnice v tvare vianočného stromčeka: dámske z Tesca

Lorena: 
- vianočný sveter a čiapka: moja práca
- rifle a zelené tenisky: Happy Family Neigborhood Neighborhood Happy Birthday 

Prince:
- červená čiapka: moja práca 








3 komentáre:

  1. Super fotky, moc pekny :-) Zmrzlinka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je milá nádielka :-) Vidieť, že tu niekto poslúchal :-D

    OdpovedaťOdstrániť