sobota 2. decembra 2023

2.adventný deň/diel - Stretnutie v parku


PRÍBEH:
Paul išiel venčiť svojho psa do miestneho parku. Za jeden deň ešte mestečko veľmi nepoznal, no park sa mu veľmi zapáčil, našiel tu krásne miesto pre každodenné prechádzky so svojim Beautym.
Corie s Lorenou ako obvykle venčili Princa v parku. Lorena si zobrala so sebou svoju obľúbenú hračku - macíka Teddyho, ktorého vláčila všade so sebou. Obe sa tešili z prvého snehu a rozprávali sa o plánoch na Vianoce. 
Ich idylku prerušil pes, ktorý sa objavil zrazu pred nimi.
Bol to Beauty, ktorého viedol Paul a ospravedlnil sa za neho.
Predstavil sa ako spisovateľ, ktorý prišiel písať vianočný príbeh do ich mesta.
Vykecal im aj to, že kde sa ubytoval.
Corie mu povedala, že býva u jej rodičov.
Paul sa veľmi potešil, lebo si uvedomi, že práve spoznal sestru a neter svojho nového priateľa Dylana.
Aj jej to povedal.

ZA SCÉNOU:
V tejto časti sa konečne na jednej fotke predstavia obe hlavné postavy nášho príbehu.🥰 Konečne je tu scéna, ktorá si nevyžadovala vopred prípravu, keďže tento zimný park/krajinku s brezami som vytvorila už pre adventný kalendár 2020.😊
Musela som len obliecť všetky tri bábiky. Až do prvého dňa kalendára sme nevedeli, ktorú malú Shelly vyberieme ako dcérku. Vedela som, že to nie je až taký problém, do úzkeho výberu sa dostali obe hrdzavovlásky a z toho vyšla víťazne Lorena, aj keď som váhala kvôli kej účesu v cope.🙂
Vo väčšina zimných scén bude mať na hlave zimné čelenky, tak som to nezhliadla sko problém.
Budem mať ešte o zábavu postarané, lebo postavy nemôžu každý deň chodiť v tom istom, aj keď mužský šatník je obmedzený, tak ho treba v rámci
 dňoch aspoň prestriedať.😄

SCÉNA/DIORÁMA:
- zimná krajinka s brezami: moja práca
- trio zelených nízkych stromčekov: kupované pre rokmi v Kauflande 
- oba obojky a vodítka: moja práca 
- malý macko v trakoch: pôvodne kľúčenka kupovaná v čínskom obchodíku, z môjho detstva 

POSTAVY/BÁBIKY:
Paul Taylor a Corrie Collins - zberateľské bábiky od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers
Lorena - Shelly Club, Tennis Lorena
Beauty - Afghan dog Beauty 1979
Prince - Poodle dog Prince 1984

OUTFITY:
Paul 
- modrá bunda: Ken BRM 1959, prvá séria
- tričko: fashion sada pre Kena
- rifle: Fashionistas Ken, kĺbový
- topánky a ponožky: jeho pôvodné
- čiapka a šál: vyrobila moja mami
- ľadvinka: BMR Ken 1959, druhá séria

Corie
- hnedý kabát: Elenka Motýľová
- čierny rolák: moja práca
- šortky s čiernymi punčochami: playline Barbie Módna ikona/Style, prvá séria
- náušnice: tvorba kamarátky Lenky/Nauriel
- čierna kabelka: Integrity Toys Never Ordinary Lilith
- kovbojské čižmy: bábika Ori Princess

Lorena
- kabát, rifle a čelenka: práca mojej mami








Vianočná pieseň pre druhý adventný deň/diel je Walking in the Winter Wonderland ❄️ (Prechádzka v zimnej krajine zázrakov) od amerického speváka Binga Crosbyho.








5 komentárov:

  1. Toto zátiší s břízami se mi vždy líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Pavli💙, aj ja túto zimnú diorámu mám rada, bude i v štvrtom adventnom dni. 😊Akurát mami mi hovorí, potom, čo som všetko uverejnila, že sme mali v tejto scéne dať iné stromy ako tieto malé tri, lebo ich psy zakryli.😅

      Odstrániť
  2. Pekne fotky :-) Zmrzlinka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne sa nám to rozvíja. Tiež mám veľmi rada túto zimnú scénku s brezami.

    OdpovedaťOdstrániť