nedeľa 17. decembra 2023

17.adventný deň/diel - Nakupovanie vianočného stromčeka


 PRÍBEH:
Corie s Lorenou zostali doma a tak pokračovali v pôvodnej vianočnej  príprave.
Corie zavolala bratovi Dylanovi a poprosila ho ako aj minulé roky, aby jej pomohol kúpiť stromček.
Dylan pochopil, že Corie a Paul sú si súdení a tak poslal Paula, aby pomohol kúpiť jeho sestre stromček, lebo on to nestíha.
Paul prijal túto úlohu s radosťou.
Corie najprv zaskočilo, keď na miesto Dylana prišiel Paul, no neprotestovala a vybrala sa s ním na stromčekový trh.
Lorenu zatiaľ poslala k susedke Angele, nech sa pohrá s mačkou Carmen.
Na trhu bolo veľa nádherných stromčekov a Paul s Corie nekonečne dlho vyberali ten najkrajší, obaja dúfajúc, aby tento okamih trval večne.

ZA SCÉNOU:
Diorámu s nákupmi vianočných stromčekov máme už od adventného kalendára 2019.😊
 Pôvodne ju vyrobila mami, ale ja som ju prerobila s zdokonalila na ďalšie Vianoce. S maminej práce nakoniec ostali iba 3 stĺpy.😃
Neskôr, pred 2 rokmi som ju ešte umiestnila na kockový panel, ktorý slúži na zatepľovanie bytov a domov.
Ten som obalila bielou látkou, rovnakou, akou je obalená aj dioráma zimná krajinka s brezami.❄️
Vlani sa mi podarilo projekt ešte viac zdokonaliť, keď som konečne i v našich končinách zohnala mini sviečky, čo sú vlastne LED svetielka na drôte omotané so zelenou niťou so sviečkami.🙂

DIORÁMA/SCÉNA:
- domček a všetky nápisy: moja práca
- stĺpy: vyrobila mami
- LED svetielka: kupované v Tedi
- dva väčšie stromčeky: vyrobila mami
- tri menšie stromčeky: z čínskeho obchodu, ozdobené a urobené nové stojany, pôvodné košíky, v ktorých stáli sme dali preč

BÁBIKY/HERCI:
Paul Taylor a Corie Collins - zberateľské bábiky od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers

OUTFITY:
Corie:
- kabát, nohavice, topánky a náušnice: jej vlastné
- čiapka: vyrobila kamarátka/zberateľka Ivka/Babakat

Paul:
- tmavomodrá vetrovka: zberateľský Ken BMR 1959, prvá séria
- pásavé tričko: od bábiky Justin Bieber
- koženkové nohavice: zberateľský Ken Look #5, prvá séria
- topánky a ponožky: jeho vlastné
- ľadvinka: zberateľský Ken BMR 1959, druhá séria

Predavačka Claire:
- vianočný sveter: moja práca
- náušnice v tvare stromčeka: dámske Tescoma
- červené nohavice: od Elenky Motýľovej
- čierno-hnedé nízke čižmy: z Barbie Fashion Fever Hilary Duff fashion packu









Sedemnástou vianočnou piesňou je It's The Most Wonderful Time Of The Year 🌟 (Je to najkrajsie obdobie v roku) od amerického speváka Andyho Williamsa




3 komentáre:

  1. Super, je to povedene zmrzlinka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ja som si myslela, že odletela...no som zvedavá, ako to dopadne....
    Tie malinké svetielka sú úžasné <3

    OdpovedaťOdstrániť