štvrtok 21. decembra 2023

21.adventný deň/diel - V klenotníctve


PRÍBEH:
Dnes sa Paul rozhodol urobiť presne to, čo napísal vo svojej 21.kapitole. Rozhodol sa pre najšialenejšiu a súčasne najúžasnejšiu vec vo svojom živote.
Išiel do najluxusnejšieho klenotníctva v meste a kúpil tam zásnubný prsteň pre Corie.
Hoci ju poznal len pár dní, pochopil, že nechce bez nej žiť ani minútu, pretože vedel, že je jeho najväčšia životná láska a spriaznená duša zároveň.
 
ZA SCÉNOU:
Ķlenotníctvo Tiffany💍patrí medzi top projekt/diorámu tohto roka pre bábiky, ktorý som tento rok vytvorila.
Preto sme sa spoločne s mami rozhodli, že ho zaradíme aj do tohtoročného adventného kalendára.😊
Trochu sme sa pohrali s vianočnou výzdobou, lebo sme hľadali strieborné prvky, ktoré by boli duplicitne, aby sme ich mohli dať po obidvoch stranách.🙂
Neboli sme si isté ani s výberom stromčeka.
Chcela som niečo moderné a strieborné, taký nejaký štýl, čo som videla vo vianočných reķlamách na pravé klenotníctvo Tiffany.
Nakoniec sme vybrali z dvoch drevených stromčekov, tento v tvare hviezdičiek.⭐
Vôbec sa mi táto dioráma nechcela vytiahnuť a fotiť, pretože som musela  pozháňať niektoré šperky, obzvlášť náušnice, ktoré majú bábiky už ušiach a predtým v projekte boli vyložené.😬
Nie všetky sa dajú nahradiť inými šperkami, ktoré mám ešte v zásobách.

DIORÁMA/SCÉNA:
- steny, stredná výstupná časť s nápisom Tiffany, predajný pult a dve výstavné vitríny na šperky: moja práca
- dva obrazy s motívom filmu Raňajky u Tiffanyho: moja práca
- všetky Tiffany krabičky a papierové tašky: moja práca 
- stojany na náhrdelníky: moja práca
- strieborné zrkadlo: z Barbie doplnkovej sady, mnou upravené
- okrúhla strieborná krabička: stará šperkovnica
- pc obrazovka a klávesnica: z Barbie nábytku šésśbutiku
- dva strieborné veľké domčeky: vianočné gule z Tesca, zo série, máme ich aj v červenej a zlatej verzii
- strieborný kužeľový stromček: vianočná dekorácia z Kiku
- sklený anjel: vianočná dekorácia, darček od kamarátky/zberateľky babi Věrky
- náhrdelníky a súpravy náhrdelník s náušnicami sú tvorbou kamarátky/zberateľky Katky G./zmrzlinky
- zlatý náhrdelník s tromi zlatými kruhmi: moja práca
- náušnice "puťky": dámske - zlaté Pepco a strieborné Tesco

BÁBIKY/HERCI:
Paul Taylor:
 zberateľská bábika od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers

Predavačka Sophie: 
zberateľská Barbie Hervé Léger

OUTFITY:
Paul:
- sako, košeľa, kravata, nohavice, ponožky a topánky: jeho vlastné
Sophie:
- biele sako a nohavice: Elenka Motýľová
- čierne body: zberateľská Barbie The Look Urban Jungle
- topánky: playline Barbie Módna ikona/Style, prvá séria
- náhrdelník a náušnice: tvorba kamarátky/zberateľky Katky G./zmrzlinky 













Dvadsiatou prvou advedventnou piesňou je Bring Me Love ❤️ (Prines mi lásku) od amerického speváka Johna Legenda.


3 komentáre:

  1. Pekne udelane,.. moc. Zmrzlinka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katka🥰, však to bol aj náročný, skoro mesačný projekt na tvorbu.🙃

      Odstrániť
  2. To je tak úžasne bláznivý nápad :-) Mi to pripomína jeden text pesničky: bolo to len pár dní, no tie ma zmenili.

    OdpovedaťOdstrániť