streda 13. decembra 2023

13.adventný deň/diel - Vianočné trhy


PRÍBEH:
Corie sa dohodne so svojou mladšou sestrou Tris, že predtým než vyberie Lorenu zo škôlky, pôjdu spolu na vianočné trhy.
Vianočné trhy v tomto roku boli ešte krajšie ako vlani, bola tam nádherná atmosféra a ešte zaujímavejší výber tovaru. 
Corie a Tris vybrali darčeky pre rodinu, priateľov, najviac kúpili pre Lorenu - jediné dieťa v ich rodine.
Keď v dobrej nálade opúšťali trhy, zbadali Paula s nádhernou sexy ženou, ktorá sa na neho lepila s bolo vidno, že patria k sebe.
Corie sa zrútil celý svet, pochopila, že Paul je obyčajný záletník, ktorý si počas jeho pobytu v meste, si s ňou chce len užiť.

ZA SCÉNOU:
Vianočné trhy sú už u nás klasika. Od adventného kalendára 2020, máme až tri stánky, tak sme vedeli, že ich ani v tomto roku a dokonca v príbehu nemôžme vynechať.🥰
V tom roku si zvyšné dva prešli i "refresh" úpravou.🙂
Väčšina tovarov, čo sa v nich predáva pochádza z dielne mojej mami.
Od vianočných svietnikov až po vence a rôzne visiace vianočné aranžmány.
Mami vytvorila i všetky tri čečinové girlandy.
Ja som vyrobila rôzne drevené ozdoby, ktoré sa nachádzajú v červenom nižšom stánku.
Aby malo všetko tú správnu vianočnú atmosféru, tak som obliekla do vianočných svetrov a čapičiek v štýle Santa Clausa, všetky tri predavačky.🎅

Po prvýkrát vidíte v príbehu konečne sestru Corie, Tris, ktorú sme chceli zaradiť ešte v adventnom dni, keď bola Corie s kamoškami na chate.😊
Keďže chata nie je taká veľká, aby tam bolo viac ako tri dospelé postavy a nevedela som zladiť celkovo 4 bábiky spolu, lebo som mala iba tri páre Uggs čižiem a nemala som čas vyrobiť ďalšie, Tris sme z tohto dňa vylúčili.😬

V tomto dni sme sa troška potrápili s outfitom Corie, ktorej som najpr obliekla trenčkot od Barbie Dolls of the World Angličanky, no nakoniec sme objavili ešte tento kabát od krajčírky Eleny Motýľovej, ktorý je menej opozeraný.🙂
Len sme k nemu nemali vhodnú pokrývku hlavy.🙈

DIORÁMA/SCÉNA:
- tri vianočné stánky: spoločná práca mňa a mojej mami

Ľavý stánok:
- všetky svietniky, visiace aranžmány a venčeky: vyrobila mami
- girlanda: vyrobila moja mami
- veniec na girlande: moja práca 
- nápis "MERRY CHRISTMAS": moja práca

Stredný stánok:
- všetky visiace ozdoby, veniec s jeleňom, drevené dekorácie a nápis "SNOW": moja práca
- červené dvere s vencom: práca mami
- biela girlanda s vencom: vyrobila mami

Pravý stánok:
- tri vianočné venčeky a zlatý nápis
- vianočný venček s červeno- bielou stužkou: moja práca
"MERRY CHRISTMAS": vyrobila mami
- ružový a zelený kuželový stromček: kúpený v Kiku
- drevené postavičky: pôvodne vianočné ozdoby kupované v Kiku
- girlanda: vyrobila mami
- vianočný venček na girlande: kupovaný v Kauflande 

BÁBIKY/HERCI:
Paul Taylor a Corie Collins - zberateľské bábiky od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers
Tris Collins - zberateľská Barbie Divergent Tris
Diane - zberateľská Barbie Dianie von Fürstenberg

Predavačky v stánkoch, zľava doprava:
Hailey - playline Barbie Stardoll Doll in Space
Milagros - zberateľská Barbie Holiday 2017, Hispánka 
Deidrea - playline Barbie Stardoll Pretty in Love

OUTFITY:
Corie:
- kabát s čiernou koženkou a krémový rolák: Elenka Motýľová
- koženkové čierne nohavice: playline Barbie Fashionistas Raquelle, ešte z tých klbových čias
- strieborná kabelka: od zberateľskej Barbie Keith Haring
- biele šnurovacie čižmy: darček od kamarátky/zberateľky Katky G./zmrzlinky
- strieborné guličky náušnice: práca kamarátky Katky G./zmrzlinky
- papierová taška H&M: moja práca
- vianočná papierová zelená taška: moja práca
- vianočná kvetina: z čias rodinného kvetinárstva
- červený kužeľový stromček: kupovaný v Kiku
- drevená postavička na koni: pôvodne vianočná dekorácia, kupovaná v Kiku

Tris:
- tmavomodré zimné pončo: práca kamarátky/zberateľky Lenky/Nauriel
- čierne tričko: od zberateľskej Barbie Keith Haring
- široké nohavice: od Barbie My scene
- čierna strapcová kabelka: moja práca
- čiapka: práca zberateľsky Hanky
- čižmy: od playline Barbie Shakiry Rocking Concert
- náušnice: dámske z Tesca
- papierová vianočná taška: moja práca
- drevený stromček: moja práca
- veľký veniec: moja práca
- 2 knižky v papierovej taške: moja práca

Diane:
- biely chlpatý kabát a opasok: moja práca
- čierno-biele nohavice a tričko: od playline Barbie Módnej ikony/Style, druhá séria
- baretka a šál: z Fashion Fever doplnkovej sady
- čierne nízke čižmy: od zberateľskej Barbie The Look Urban Jungle
- čierna kabelka: od zberateľskej Barbie Model of the Location Monte Carlo
- náušnice: z Pepca 

Paul:
- tmavomodrá vetrovka: zberateľský Ken BMR 1959, prvá séria
- pásavé tričko: od bábiky Justin Bieber
- koženkové nohavice: zberateľský Ken Look #5, prvá séria
- topánky a ponožky: jeho vlastné

Všetky tri predavačky majú vianočné svetre a čiapky z mojej tvorby.













Trinástou vianočnou piesňou je Last Christmas (Minulé Vianoce) od britského speváckeho dua Wham!

3 komentáre:

  1. Corie, nebuď tak přísná :-) Zatím tě Paul ani pořádně nezačal balit...jedno náhodné setkání při venčení psů, jedna návštěva krámku a jedna horká čokoláda u stánku i s malou Lorenou...to na zrádného záletníka, který si s tebou jen užívá nevypadá, zatím se jen kamarádí :-) Tak nezoufej!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to veľmi zrýchlené, lebo je len 24 dní do Vianoc, takže sa príbeh musí vyvíjať oveľa rýchlejšie.😀 Inak ďakujem za milý komentárik, potešil mňa i mami.😊💖🥰

      Odstrániť
  2. Tak tu je ten dôvod, z nejakého mne neznámehho dôvodu mi blogger najprv ponúkol novší článok a tak som nechápala.
    Tak som zvedavá, ako sa to vyvinie.
    Aj keď trochu súhlasím s komentárom vyššie, že to boli skôr také stretnutia než rande v pravom zmysle slova, ale ženy si rady domýšľajú a predbiehajú dej ... takže jej úplne rozumiem.

    OdpovedaťOdstrániť