utorok 5. decembra 2023

5.adventný deň/diel - Písanie vianočných pohľadníc



PRÍBEH:
Včera Lorena niekde stratila svojho obľúbeného macka Teddyho a odvtedy bola smutná a v zlej nálade.
Corie, aby ju priviedla na iné myšlienky, sa rozhodla, že dnes bude písať vianočné pohľadnice a Lorena jej bude k nim maľovať obrázky.
Dovolila jej aj priniesť do obývačky celý kopec hračiek.
Táto terapia zabrala a prežívali spolu pohodu, ktorú však narušila susedka Angela, ktorá prišla s krikom, že sa jej stratila jej mačka Carmen, ktorú obe mali v obľube.
Corie si pomyslela, že dve straty sú už aj na ňu veľa.
ZA SCÉNOU:
V tento adventný deň sa opäť vraciame do obývačky Corie, ktorá sa dizajnovo za 2 dni takmer nezmenila.😀
Tentokrát si ju pozriete za denného svetla.
Pridala som na gauč ešte jeden trblietavý vankúš, ktorý je však menší.
Zobrala som takner všetky miniatúrne pohľadnice, ktoré som pred rokmi pre bábiky vyrobila. Perá, lepidlo, nožnice, proste všetko potrebné pre písanie pohľadníc.💌
A vyrabovala som a rozhádzala ďalšiu stálu diorámu - detskú izbu🤦, aby som získala rôzne hračky, ktoré sú prevažne z Kinder vajíčok.
Raritný kúskom je bábiky s fľaškou v zelenej sedačke, lebo je zachované z Kinderka z maminho detstva.🙃
Väčšinou je samotné fotenie už jednoduchšie ako vytvorenie scény, ktorú niekedy dve naraz aranžujeme.😊
Aktuálne je v našej zberateľskej izbe dosť bordel, bábiky vyzliekam z outfitov, ktoré potrebujem pre postavy do príbehu a nemám časť nič upratovať.🙉🙊🙈
A tak isto i miniatúry sú všelikde narýchlo strčené.
Bude sranda to ešte všetko upratovať naspäť do normálu.🥴

SCÉNA/DIORÁMA:
- steny, čierny gauč a zlaté vankúše: moja práca
- televízor a konferenčný stolík: moja práca 
- stolík na tv: je drevená krabička prefarbená na bielo
- čierny bočný stolík: stojan na perá a ceruzky 
- krb a náradie do krbu: set nábytku bábika Gloria, z môjho detstva 
- bočné svietniky na krbe: moja práca
- veľké aranžmán v strede krbu: vyrobila mami
- dve sošky anjelov: kupované v Kiku
- girlanda a veniec na stenu: vyrobila mami
- zlatý a biely veľký stromček: darček od kamarátky/zberateľky Vlaďky
- zelený malý stromček na stole: kupovaný v Tedi
- čierne sklenené vianočné gule: kupované v Kiku, len som ich z veľkých rozbitých gulí, pridala kovovú časť na visenie
- zlatý zvonček a dve rôzne gule vo výzdobe: z domácich zásob z čias nášho rodinného kvetinárstva
- vianočné pohľadnice: moja práca
- zlatá tácka, v ktorej je číslo dňa, moja práca 
- farebné ceruzky: od bábiky It's My Nature Liv
- červený stojan na perá, štetce, ceruzky, 3 obrázky, ktoré Lorena maľuje, lepidlá a nožnice: zo sady Shelly Club School Bunch 

- plyšový macík Pooh a Ijáčik: pôvodne obe boli kľúčenky
- bábätko v zelenej sedačke, prasiatko Pepa, mini zelená vespa, mini hnedý macko, domček a Hello Kitty: Kinder vajíčka
- tučniačik: z Mattel gulí prekvapení
- mini bábika Lalaoopsa: darček od kamarátky Šárky/Šavrdy
- biely jednorožec: darček od kamarátky/zberateľky Katky G./zmrzlinky
- dve látkovo-drevené bábiky v bielej škatuľke: kupované v Tedi
- trolko s modrými vlasmi: z môjho detstva, pôvod už neviem
- plastová žltá kabelka: japonská miniatúra Re-ment

HERCI/BÁBIKY:
Corrie Collins - zberateľská bábika od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers
Lorena - Shelly Club, Tennis Lorena
Angela - zberateľská Barbie Looks #02

OUTFITY:
Corie:
- oranžový rolák: jej pôvodný
- hnedá sukňa: Elenka Motýľová
- návleky/silonky: od Barbie Módnej ikony/ Style Raquelle, druhá séria
- zlaté kruhy do uší: tvorba kamarátky/zberateľky Lenky/Nauriel
- fialové papučky: z väčšieho fashion packu od bábiky Liv

Lorena:
- rifle a tričko: Shelly Club School Bunch Gia
- žlté topánky: Shelly Club Babysiter Nikky

Angela: 
- sveter: moja práca 
- top a teplákové nohavice Puma: Barbie fashion Pack 
- ružové tenisky: z Barbie topánkovej sady
- ružové náušnice: moja práca 

Vianočnou piesňou pre tretí deň/časť je White Christmas (Biele Vianoce) od amerického speváka Binga Crosbyho.🎄













Piatou vianočnou piesňou je White Christmas (Biele Vianoce) od amerického speváka Binga Crosbyho.🎄



5 komentárov:

  1. Moc se mi to libi :-) Zmrzlinka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je ale nádherný obývačkový neporiadok, skoro ako u nás doma :-) Verím, že upratovanie po projektoch musí byť náročné.

    OdpovedaťOdstrániť