štvrtok 14. decembra 2023

14.adventný deň/diel - Stavanie snehuliaka

PRÍBEH:
Brat Corie - Dylan konečne pricestoval z New Yorku domov na Vianoce.
Trochu si oddýchol a ako prvé navštívil sestru Corie, lebo bol veľmi zvedavý na svoju neterku Lorenu, ktorú rok nevidel.
Nešťastná Corie sa bratovi potešila a Lorena ich oboch nahovorila, aby išli von stavať snehuliaka.
Počas stavania snehuliaka im Dylan rozprával o svojom kníhkupectve v New Yorku a ospevoval Paula ako skvelého chlapíka.
Corie mu povedala tak, aby Lorena nepočula, že on Paula dobre nepozná, že ona si myslí, že je obyčajný playboy.

ZA SCÉNOU:
Jedna z mojich najobľúbenejších vianočných diorám je táto stena s červenými dverami.🚪
Snažila som sa ju zakomponovať pri fotení aj na iné obdobie roka, zatiaľ sa mi to podarilo iba raz, keď som pri dverách fotila jesenný kabát.🍁
Predsa aj po vymenení vianočného venca, pôsobia dvere dosť vianočne.
Túto diorámu som robila už pre adventný kalendár 2021.
Dlhšie mám vyrobeného snehuliaka, ktorého rada zapájam do kalendára každý rok. Inak to nemohlo byť ani teraz.🥰
Niekedy sa aj pri jednoduchšej scéne sko je táto, vyskytnú nečakané problémy.😏
Zistila som že musím predĺžiť steny na oboch častiach stien dverí, pridala som najskôr starú tehlovú stenu, ale tá bola na výšku krátka. Tak som musela opäť improvizovať a vytiahla som červenú tehlovú stenu 🧱 s grafitmi, samozrejme tak, že grafiti nebolo vidieť.😬
Budem musieť v novom roku vyrobiť si novú bielu tehlovú stenu s väčšími rozmermi.🤔
Mami ako super zlaďovacej a "detailistickej" dizajnérke, trápilo, že snehuliak mal mať už inej farby čiapku a šál, aby lepšie ladil k postavám a aj dverám.😅
Ja tento pocit s ňou plne preciťujem, ale niekedy sa nedá všetko úplne zladiť. Oblečenie i scény sme viackrát prehadzovali, pokiaľ sme neboli dostatočne spokojné.🤣
Tento "problémik" so snehuliakom sme už nevyriešili, pretože nebol čas a ani vhodná látka, ktorú sme ešte pozerali v zásobách.
Možno v budúcnosti dostane snehuliak aj nový imidž.😃

Po spoznaní sestry Corie - Tris, spoznávate hneď v ďalšej časti i jej staršieho brata Dylana.😊
Ešte chýba spoznať jej otca Raymonda, ale na to si počkáte. Taktiež obaja súrodenci majú aj svojich stálych partnerov, ktorí sa v príbehu objavia na scéne.🙃

DIORÁMA/SCÉNA:
- biela tehlová stena s červenými dverami: moja práca
- vianočný veniec na dverách: vyrobila mami
- snehuliak: moja práca
- čiapka a šál pre snehuliaka: vyrobila mami
- nápis pred dverami X-MAS: moja práca
- zimný stromček: darček od kamarátky Vlaďky
- dva bočné stromčeky: kupované v Kauflande 
- lampáš: od dekorácie Santa Clausa z Jysku
- snehové gule: polystyrénové gule z 2 vianočných stromčekov

HERCI/BÁBIKY:
Corrie Collins - zberateľská bábika od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers
Dylan Collins - zberateľský Ken Looks #5, prvá séria
Lorena - Shelly Club Tennis Lorena
Prince - Barbie Dog Poodle Prince 1984

OUTFITY:
Corie:
- žltý kabát s kohúťou stopou: fashion sada od bábiky Liv
- šedé nohavice: od Barbie Style/Módnej ikony Raquelle, prvá séria
- zeleno-žltá baretka: od kamarátky/zberateľky Ivky/Babakat 
- čierne šnurovacie čižmy: moja práca
- zlaté bodky v ušiach: dámske z Pepca 
Dylan:
- maskáčová vesta s červeným svetrom: fashion sada pre Kena
- tmavomodré rifle červené tenisky: od bábiky Justin Bieber
- čiapka a šál: vyrobila mami
Lorena:
- biele pončo, červené nohavice a červená čiapka: vyrobila mami
- zelené tenisky: Happy Family Neigborhood Birthday Party Ryan 
Prince:
- hnedý obojok: moja práca 











Štrnástou vianočnou piesňou je Driving home to Christmas 🚗 (Cesta domov na Vianoce) od anglického speváka Chrisa Reu.



3 komentáre:

  1. Prečo si Corie myslí takéto veci? Nepríde mi, že by na to mala zatiaľ dôvod.
    Scéna ako vždy vyšperkovaná. Pozivdím Dylanovi čiapku, ladila by mi k môjmu obľúbenému svetríku od teba.

    OdpovedaťOdstrániť