utorok 19. decembra 2023

19.adventný deň/diel - Písanie vianočného príbehu



PRÍBEH:
Zamilovaný Paul ráno skoro vstal.
Doteraz toho počas pobytu v mestečku Frankenmunth veľa nenapísal.
Dnes bol však iný deň, všetko sa zmenilo a Paul sa rozhodol napísať celkom iný vianočný príbeh - svoj príbeh. 
Nazval ho: 24 dní adventu v mestečku Frankenmunth (vianočný príbeh).
ZA SCÉNOU:
Pri tomto dni som vedela akurát to, že musíme vytvoriť diorámu chlapskej pracovne a to, že Paul bude mať na sebe tento tyrkysový sveter.😅
Je to jedna z troch scén/dní, kde je Paul samostatne.🙂
V niektorých dňoch sa nenachádza vôbec, ale Corie má i vďaka svojím outfitom viac samostatných dní.😄

Vďaka tomu dňu sme oprášili takmer nefotený pracovný stôl 📝s doplnkami, ktorý mami vyrobila už pred 10 rokmi do spálne v industriálnom štýle.
Ako stoličku sme však nepoužili pôvodnú taburetku, ktorá ku stolu patrí, ale stoličku, ktorú som vyrobila pred pár rokmi spolu s druhou a s okrúhlym stolom, do jednej súťaže na Flickri.🙂
Je vyrobená celá z papiera a ku koloritu tejto provizórnej izby sa viac hodí.
Ďalej sme rozmýšľali aký stromček z pomedzi stromčekov, ktoré majú naše bábiky v zbierke.🎄
Išli sme opäť na klasiku v podobe najmenšieho stromčeka, ktorý mami vytvorila na Vianoce 2016, rok pred naším prvým kalendárom.😊

Pri fotení ma zdržala taká maličkosť, chcela som "iba" jednoduchú vec, aby stolná lampa jednoducho svietila.😄
Mám 3 takéto lampy.
Prvú červenú ❤️ som dostala od kamarátky Katky G./zmrzlinky.
Dve čierne 🖤 som si kúpila pred pár rokmi sama v Kauflande.
Už si nepamätám, či stáli 1-2 eurá, ale oproti tej červenej, je kvalita o polovicu horšia. Najmä plast, čo sa v časti, kde sa dáva "hlava" lampy preč, kvôli baterkám, sa sám vyťahuje, taktiež i noha, preto som dávnejšie musela všetko zlepiť.😔
Jedna je pokazená a druhej som pri fotení musela zastrčiť mini paličku, aby gombík, s ktorým sa vypína/zapína, držal a sama od seba sa nevypínala.🙄

Mami ma podpichovala, že ešte nemáme vyrobený pisací stroj. Niežeby by som ho nevedela vyrobiť, dokonca mám na YouTube uložené jedno video ako ho urobiť, ale samozrejme je to časová piplačka na jeden deň.🤦
Takže vyberala som zo 4 notebookov, čo majú naše bábiky, jeden, ktorý mal najserióznejšie pozadie hodiace sa k téme.😃
A bol to tento s nejakou pc hrou.
Na ostatných mám iba Barbieny a to sa k písaniu príbehu/románu vôbec nehodilo.📖

DIORÁMA/SCÉNA:
- dve debničky: pôvodne v nich bol čierny čaj z Lidla
- vianočný stromček: ozdoby a kvetináč mamina práca
- pracovný stôl a tabuľa z ķorku: vyrobila mami
- stolička: moja práca
- mini glóbus a truhlica: dekorácie z našej vlastnej obývačky
- biela kožušina: darček od kamarátky Terky 

- čierna lampa: kúpená v Kauflande 
- stojany na perá, perá, guma, notes s leopardím vzorom a budík : vyrobila mami
- všetky knihy: moja práca
- dva notesy s koženkovými obalmi: moja práca
- šálka s kávou, dva strieborné boxy a vianočná kvetina v kvetináči: japonská miniatúra značky Re-ment
- sviečka, notes s riadkami a pero s modrým brmbolcom: moja práca
- žltý taxík: prívesok z kľúčenky
- čierna figúrka: z nejakého šachu
- čierny foťák: z nábytkovej sady chaty od bábiky Liv
- notebook: neviem, asi Mattel
- smartfón: od bábiky Justin Bieber


BÁBIKY/HERCI:
Paul Taylor:
 zberateľská bábika od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers
Beauty: 
Barbie Afghan Dog Beauty 1979

OUTFITY:
- sveter: od bábiky Justin Bieber 
- nohavice a ponožky: jeho vlastné 
- papuče: moja práca 












Devätnástou vianočnou piesňou je Like It's Christmas (Akokeby boli Vianoce) 🎅 od americkej chlapčenskej skupiny Jonas Brothers.




1 komentár: