utorok 15. decembra 2020

15.adventný deň


Pätnásty adventný deň prináša zdobenie vianočnej girlandy na krbe.🎇
Už vo vlaňajšom kalendári sme chceli zdobenie girlandy, ale nakoniec ostalo len pri vešaní čižmičiek na krb.
Preto sme tento nápad presunuli na ďalší rok a zrealizovali ho.😊
Girlandu, veniec a ozdoby s hviezdičkami na krbe pochádzajú z vlaňajšieho záverečného dňa adventného kalendára. Tieto vianočné ozdoby všetky vyrobila moja mami.
Len sme ho doplnili kvôli tejto scéne s dvomi zlatými vločkami.
Sošky anjelov patria k bežnej dekorácie, ktoré majú naše bábiky na tomto krbe.
Zlatý nápis Merry Christmas je novinkou, kupovala som ho na jeseň v Kiku. Mali ho rôznych farbách.
Vybrala som si zlatú, ktorá je pre mňa najviac využiteľnejšia pri vianočných dekoráciách.
V balíčku bolo 6 rovnakých nápisov. Mali asi slúžiť ako dekorácia na vianočné darčeky.
My s mami sme vymysleli, že zlepíme dve nanukové paličky, ktoré prefarbíme na čierno a vznikne z toho stojan, na ktorý tento zlatý nápis Merry Christmas nalepíme.😎

Krb mám už vyše 20 rokov, dostala som ho ako malá na Vianoce.
Je od bábiky Gloria, od nej som mala v detstve viacero nábytkov pre bábiky.
Do dnešných časov však Číňania predávajú tieto nábytkové sety, takže plno súčasných zberateliek bábik si ho kupuje.

Do adventného kalendára sa tento rok pridala nová posila v podobe Alishe (Barbie BMR 1959).
Jej outfit je komplet moja práca. 
Od vianočného svetríka po ugg zimné topánky, ktoré som dokončila konečne tento rok.
Afgánsky chrt Beauty je retro kúsok od Mattela, toho som kupovala pred 7 rokmi na nemeckom E-bayi.

Na dnešný deň som Vám vybrala vianočnú pieseň, ktorá tu v predošlých 3 ročníkoch ešte vôbec nebola.
Je ňou pieseň od americkej speváčky a skladateľky Britney Spears s názvom My only wish/This year (Moje jediné prianie/v tomto roku)
V piesni Spears žiada Santa Clausa, aby jej počas prázdni našiel milenca. Je vraj určená pre tínedžerov.
Objavila sa na jej kompilačnom vianočnom albume Platinum Christmas.

Nie som fanúšička Britney, nevyrástla som na jej hudbe, ale na túto pieseň som si spomenula vlani, že ju poznám a niekedy ju naše rádiá v minulosti hrávali.
Je to taká vianočná americká "otrhovačka", ale ide to do uší a je tá pesnička omnoho lepšia ako napr. tá vlaňajšia vianočná novinka od Katy Perry, ktorú som vo vlaňajšom kalendári dávala.
Keďže je to pieseň z roku 2000, no chcela som napísať, že je to novšia pieseň, ale asi by to bola veľká blbosť, keďže má už 20 rokov.😄
Len keď ju porovnávam s inými oveľa staršími vianočnými piesňami, ktoré tu uverejňujem, tak je to priam "mladucha". 
Tento rok si ju požičala na svoj vianočný album americká speváčka Meghan Trainor.





7 komentárov:

  1. Krásné zpracování dalšího dne. Ozdobený krb je skvělý.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jednoduché ale přitom moc krásné, líbí se mi to.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezké, líbí se mi nazdobený krb a představuji si, jak musí být příjemné posadit se k němu se šálkem něčeho dobrého.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Opäť nádhera. Túto Mbili mám veľmi rada. Zrovna dnes som ju mala v ruke a si hovorím, že by bolo fajn ju niekedy aj prezliecť :-D Krásny krb. Možno by som mala nahovoriť mami nech ozdobíme ten v barabizničke :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Opět krásné dekorace, zlatá je taky taková typická barva Vánoc :-)

    OdpovedaťOdstrániť