sobota 19. decembra 2020

19.adventný deň


Devätnásty adventný deň prináša stretnutie s jeleňom v zasneženej krajine. 
Ak si pamätáte už sme tu mali v 6.adventnom dni prechádzku koňom a teraz tu máme druhé zvieratko.
Posledných troch rokoch som veľmi túžila mať vianočnú dekoráciu miniatúrneho jeleňa.😀

Mám uložených pár inšpirujúcich fotiek na Pinterese, kde je ofotená bábika Poppy Parker s rovnakým jeleňom ako som zohnala nakoniec i ja, ale ešte aj s jedným menším. Nesmierne sa mi táto zimná scéna od jednej ruskej zberateľky zapáčila.😊

Koncom septembra obchodík Kik doniesol pri svojej prvej vianočnej várke dekorácií rôznych jeleňov.
Plno keramických sošiek a len troch týchto "plyšových". Z toho dvaja boli šedý a jeden hnedý.
Mojej mami sa viac páčil hnedý. Vraj sa farebne lepšie pri fotení využije.😄 
Zase som sa poučila, že ak niečo nekúpiš vtedy, keď je to novinka, tak Ti danú vec ostatní vykúpia. 
Mne to nedalo a nakoniec som bola pozrieť i druhý Kik v našom meste, ktorý je väčší, ten však plyšových jeleňov vôbec nevyložil.
Rýchlo som sa spamätala a "v našom" Kiku (cháp v Kiku na našom sídlisku) kúpila šedého.
A aj ten druhý, ktorého som tam nechala sa zakrátko vypredal.
Nemám rada, že oba Kiky sú u nás odlišné.😒 Jeden dá zľavu na niečo, druhý však nie.
U jedného niečo predávajú a u druhého nie. 
Rovnako som to mala i s bielymi sánkami, ktoré ste už dvakrát v tohtoročnom kalendári videli.
V našom Kiku ich vôbec nevyložili, keby som ich nebola kúpila v tom väčšom, tak fotenie trojicu detí na sánkach by sme tento rok nezrealizovali.

O mesiac neskôr som objavila veľmi podobných plyšových jeleňov ešte jednom obchode zameranom na domáce potreby, záhradu a pod. Tam mali tiež hnedú i šedú variantu, dokonca sa dalo vybrať aj orientácia ich krku a pohľadu. Pozerali sa nielen na bok ako môj, ale aj priamo.
Mne to už bolo jedno, mala som tohto svojho z Kiku a som s ním spokojná.😎

Vločku sme tentokrát umiestnili ako brošňu na biely kožuch. Brošňa je vlastne pôvodne zlatý fliter, ktorý používam napr. aj pri tvorbe vianočných pohľadníc.😇

Na stretnutie sa vybrala naša krásna Shania (Barbie Basis 2.5 Model No.04)

Vianočnú pieseň pre tento deň som Vám vybrala The Power of Love (Sila lásky) od britskej hudobnej pop-rockovej skupiny Frankie Goes to Hollywood, ktorá zaznamenala výrazný úspech v polovici 80.rokov 20.storočia. Táto vianočná skladba je z roku 1984.
Je to veľmi krásna a silná pieseň asi s najkrajším vianočným videoklipom s kresťanskou tematikou o klasickom biblickom  príbehu narodenia Spasiteľa Ježiša Krista.
Určite si video odporúčam pozrieť, je síce asi najdlhší videoklip zo všetkých, ktoré v adventnom kalendári dávam, ale rozhodne stojí za to.💓


6 komentárov:

  1. Opět moc hezká scénka. Líbí se mi outfit panenky, hlavně ten kožíšek.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná scénka. Koukám že máš plno zvířátek. Tvoje holčina je fešanda a má pěkné oblečko.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sobici jsou skvělí.Moc se mi líbí..super

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyhle sobíky nebo jelínky nebo co to je jsem u nás v Kiku taky viděla, měli takové i porcelánové. Ale odolala jsem a teď už je nemají. Škoda...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jelen je roztomilý, zas jiný než ten z Tygra.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásna scénka. Túto Goddessku zbožňujem. Veríš, že mi nikdy nenapadlo, že Power of Love je vianočná pesnička. Možno je to tým, že ju hrajú aj počas roka, fakt neviem.

    OdpovedaťOdstrániť