streda 19. decembra 2018

19.adventný deň


Kto tipoval, že jednou z činností, ktorú budú v adventnom kalendári naše bábiky robiť je stavanie a ozdobovanie stromčeka, mal pravdu.Usmívající se
Je to jedna z najtypickejších vecí, ktorá sa na VIanoce robí skoro na celom svete.
Z tohto dôvodu sme ju ani my nemohli vynechať zo sveta našich bábik.Usmívající se

Na zdobenie sme museli vybrať klasický stromček, ktorý sa dá zdobiť. Žiaden drevený, poličkový či kovový by tento účel nesplnil.

Tento stromček sme kúpili už pred 8 rokmi v nejakom čínskom obchodíku. Ošklbali sme všetky jeho gýčové pôvodné ozdoby a nazdobili sme si ho po svojom. Zlatá a červená gilanda z Tesca, 3 ftuhy stužiek z Lidla, z ktorých mami spravila mašle, zlaté a červené gule, ktorých zdroj si už nepamätám, zjavne tiež nejaký čínsky obchod a zlatý anjelik na špic, ktorý bol nálepkou a pôvodne som si ho kúpila l tvorbe vianočných pohľadníc.
Zelené gule sme dodali len pred dvomi rokmi. Jedná sa pôvodne o vianočné náušnice z Kiku, ktoré Kik niekedy predáva na Vianoce. Majú ich v zelenej a červenej farby. My doma máme v našej bižutérii oba druhy a nosíme ich už zopár rokov v období Vianoc. Ja nosím zelené a mami červené.
Každé Vianoce, keď ich v Kiku predávali, som po nich pokukovala a vedela som, že by boli vhodné bábikám na stromček. Len investícia sa mi zdala prehnane drahá, nápad ostal nezrealizovaný v mojej hlave.
Pred dvomi rokmi sa mi však naskytla príležitosť, keď som vo povianočných výpredajoch natrafila na tieto vianočné náušnice len vo zelenej farbe. Podarilo sa mi vyhrabať asi 4 páry. Najskôr som si hovorila, že to budú krásne darčeky na podarovanie na ďalšie Vianoce, ale potom som si povedala, že ozdobiť vianočný stromček pre bábiky je lepšou voľbou.Usmívající se
Aby stromček v tejto scéne nepôsobil veľmi zapadnuto, postavili sme ho na zelený stolček z miniatúrneho nábytku pre bábiky značky Ikea.

Papierové krabice s guľami a betlehem som si pred rokmi našla na internete na stránkach miniaturistov a vytlačila som si ich na svojej tlačiarni a zložila. Taktiež som do nich vytvorila aj malé vianočné gule z korálkov a drôtu.
Tieto krabice slúžia ako tovar v našom vianočnom obchodíku pre bábiky a tento vianočný stromček je tiež v ňom naaranžovaný spolu s papierovým betlehemom.Usmívající se
Z vianočného obchodíku me si požila do scény i veniec na stenu, do ktorého sme naštipcovali tohtodňové poradové číslo.

Už predposlednou dvojicou, ktorá sa Vám predstavila je Barbie Shakira, ktorá zobrazuje kolumbijkú speváčku Shakiru a druhou je Milagros zberateľská Barbie Holiday (vianočná Barbie) 2017 hispánka,
Dievčatá boli už dlhšie oblečené v rovnakých svetríkoch, tak sme to využili a neprezliekli ich, lebo sa nám outfity zdali vhodné.
Mentolové svetríky mám dvakrát, pretože som mala v minulosti 2x kúpenú Barbie Módnu ikonu Midge, jednu som mala ako zástupkyňu v zbierke a druhú som použila ako darkyňu pohyblivého tela. Shakira má outfit vyskladaný celý ako pôvodne vyzeral, len má lepší červený opasok z Barbie Basic 001 doplnkov a iné topánky - hnedé čižmy od inej Barbie módnej ikony.
Milagros si dala pod svetrík podobnú blúzku z jednej sady oblečenia, červené rifle má od Barbie Loves Angry Birds, topánky z kolekcie Fashion Fever a strapcové stupňové náušnice, ktoré sú vytvorené z dámskych.

Ďalšou vianočnou skladbou, ktorú som Vám vybral je It´the Most Wonderful Time of the Year (Je tu najkrajší čas roka) z roku 1963 napísaná Edwardom Polom a Georgeom Wyleom, nahraná a zrealizovaná s americkým popovým spevákom Andym Williamsom na jeho prvom vianočnom albume: Andy Williams Christmas album.
Pieseň je oslavou a popisom aktivít spojených s vianočnou sezónnou, zameraných predovvšetkým na stretnutia medzi priateľmi a rodinami. Medzi činnosti zahrnuté v piesni je rozprávenie o "strašidelných príbehoch duchov", viktoriánskej vianočnej tradície, ktorá sa väčšinou upadla do nepoužívania, ale prežíva v sezónnej popularite v početných adaptáciách Charlesovej Dickensovej "Vianočnej kolede".
Videoklip, skôr je to scéna z Andy Williamsovej vianočnej televíznej showky ukazuje speváka i všetkých aktérov v dobovom oblečení z viktoriánskej doby. Je to milé a príjemné na pozeranie.
Táto pesnička je krásne vystavaná, ale nikdy nebude patriť medzi moje absolútne topky.Usmívající se









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára