štvrtok 6. decembra 2018

6.adventný deň


V prvom rade Vám chcem zapriať krásneho a bohatého Mikuláša!Úžasný Dúfam, že ste všetci po celý rok poslúchali.Smějící se
Na šiesty deň na Vás čaká maľovanie vianočného obrazu.


Ako aj minulý rok, tak aj v tomto roku vyšiel šiesty deň náhodou na moju Jacqueline. Najprv som ju chcela prehodiť s iným dňom v kalendári, ale robilo by to zbytočné komplikácie, tak som všetko nechala v pôvodnom pláne.
Najskôr sme s mami mysleli, že bude maľovať nejaký stromček, ale pri nákupoch v Kauflande sme sa zastavili pri ich lacných vianočných kontajneroch 1-2€ a našli sme tam takýto krásny domček s jeleňmi a so srnkou. Mali ho aj v striebornej verzii. Usúdili sme, že do kalendára sa nám bude hodiť a keďže sme mali pôvodne naplánovaný v ňom dva stromčeky rovnakého typu, ale inej farby, rozhodli sme sa jeden z nich dať preč a nahradiť ho týmto domčekom, ktorom je aj stromček.Usmívající se

Jacqueline je zberateľská Barbie The Look Sweet Tea. Má na sebe vianočný rolák z mojej dielne, rifle od Barbie Basic 2.5 Model No.04 a nízke čižmy z kolekcie doplnkov Barbie Basic 001. V ušiach má vianočné náušnice so sobmi, ktoré však pri tomto fotení nie je vidieť.

Stojan, plátno, akrylové farby, paleta a tmavomodrý štetec, ktorý drží v rukách som vyrábala už pred 3 rokmi.
Červený pohár s druhým štetcom sú od malej bábiky Shelly zachované ešte z môjho detstva.
Na stene je dekorácia v podobe obrazu so stromčekom. Stromček je nálepka z vianočných dekorácií z Kauflandu a biela tabuľka je dekoračná ceduľka na zavesie na ozdobu vianočných darčekov. V balení bolo dohromady štyri, kúpila som ich pred 2 rokmi vo vianočných výpredajoch v Kiku za 0,10 centov. Z druhej strany má nápis, ktorý však je zavesený opačne

A ako sa hovorí, že opakovanie je matka múdrosti, preto si zopakujeme ďalšiu pesničku z vlaňajšieho kalendára.
Je ňou Christmas time (Vianočný čas) od kanadského svetoznámeho rockového speváka a skladateľa Bryana Adamsa r oku 1984. Obe ho máme radi a táto vianočná pesnička je už taká klasika, ktorú naše rádiá častokrát aj hrávajú.
Vy určite môžete poznať jeho najznámejší hit Everething I Do I Do It For You z filmu Robin Hood: Kráľ zbojníkov z roku 1991 s hlavným hrdinom v podaní Kevina Costnera. Práve táto pesnička je moja najobľúbenejšia od neho. Je to nádherná a dokonalá romatická skladba.Úžasný
Aj túto vianočnú pesničku mám samozrejme rada, ale predbiehajú ju mnohé ďalšie, ktoré ešte "otvoríte" v tohtoročnom adventnom kalendári.
Videoklip táto jeho vianočná skladba žiaľ nemá, len premietajúce sa vianočné obrázky.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára