nedeľa 9. decembra 2018

9.adventný deň


Najskôr Vám chcem popriať krásnu 2.adventnú nedeľu.Usmívající se
Na dnešný 9.adventný deň som pre Vás pripravila troška jednoduchšiu scénu

Opäť sa pozrieme na výjav z našej vianočnej izby, v ktorej tentokrát vídite moju Sayuri so svojimi dvoma psíkmi ako ich zdobí vo vianočnom duchu s čapicami v štýle Santa Claus, ktoré som pred dvoma rokmi ušila.
Afgánsky chrt sa volá Beauty a biely Husky sa volá Snowball.
Dva krásne spy od Mattela z čias, kedy vyrábal všetky veci kvalitne a realisticky. Od bábik po nábytky, oblečenia, psy atď.
Beauty patrí v mojej zbieke medzi najstarší kúsok, je z roku 1979. Snowball je mladší a podobne starý ako ja.Smějící se Je z roku 1990.

Sayuri je playline Barbie z kolekcie super pohyblivých bábik Made to Move.
Má na sebe vianočný sveter z mojej dielne, rifle z jedného veľkého Mattel packu oblečenia, čižmy má z doplnkov Barbie Bonanza z môjho detstva a vianočné náušnice, ktoré je teraz konečne aj vidno, sú pôvodne dámske "puťky" do uší.

Bielo-zlatý keramický stromček mi mami dovliekla vlani na Silvestra, keď sa vybrala v ten deň na nákupy do Kauflandu, kde práve prebiehali veľké vianočné výpredaje vianočných dekorácií. Tento stromček bol tiež vo výpredaji za nesmierne nízku cenu a pretože vedela, že chceme o rok robiť ďalší adventný kalendár a taktiež sme už vedeli aj na akú tému - stromčeky, nemohla odolať a kúpila ho. Bolo to vynikajúci nápad kúpiť nový stromček, lebo doma sme pred rokom ešte nemali presne 24 vianočných stromčekov. Pôvodne sme si mysleli, že po ofotení stromčeka ho môžeme darovať, lebo sme si nechali aj originál krabicu, ale nakoniec sme si to rozmysleli, lebo sa nám zapáčil.Smějící se

Ďalšou vianočnou piesňou, ktorú som Vám vybrala je americká populárna vianočná pieseň Jingle Bell Rock vypustená s americkým country spevákom Bobbym Helmsom v roku 1957. V tom čase bola všeobecne uznávaná a často hrávaná v USA počas každej vianočnej sezóny. Bola zložená Josephom Carleton Bealom a Jamesom Ross Boothom.
Myslím si, že je to pre Vás väčšinu známejšia pesnička, ktorú ste už mohli v živote viackrát počuť. Ja ju poznám z rôznych filmoch a verziách. V našich adventných kalendároch sa zatiaľ nevyskytla.
Vybrala som Vám originál verziu, kde vo videu uvidíte rôzne fotky a vystúpenia speváka Bobbyho Helmsa.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára