utorok 4. decembra 2018

4.adventný deň


Štvrtý adventný deň nám prináša Priscilla, ktorá sa tento rok rozhodla ušiť si na šijacom stroji vankúše pre všetkých členov rodiny a kamarátov.Smějící se


Ako som už spomínala v prvom dni, tohtoročný adventný kalendár robím za behu oproti tomu minuloročnému, ktorý som mala okrem posledného dňa celý nafotený v takomto čase.
Nápad so šitím nás inšpiroval vďaka nášmu miniatúrnemu šijacemu stroju, ktorý mám už aj šesť rokov, je to pôvodne hracia skrinka, ktorú sme kúpili v jednom obchodíku s dekoráciami a domácimi potrebami. Keď som ho vtedy obchodíku uvidela miniatúrnu Singerku, hneď som vedela, že ju musím mať pre svoje bábiky. Videla som ho už aj v zahraničí medzi zahraničnými zberateľmi bábik.
V originálnom prevedení bol na ňom nalepý kúsok látky, ktorú som strhla dole, na zlatú cievku som namotala ozajstnú niť a šijací stroj pre bábiky bol odrazu na svete. Má dokonca jeden otvárateľný šuplík, čo pri pravých nábytkoch pre Barbie nebýva posledné roky vo zvyku.Úžasný
Aby som túto scénu a nápad mohla zrealizovať, potrebovala som ušiť na svojom stroji pár vankúšov s vianočnými motívmi. Vybrala som si rôzne vianočné stužky, ktoré som dostala do daru od kamarátky/zberateľky z Prahy, využila som látku z malého obrusu/prestierania, ktorú sme raz dostali do daru (tie s malými motívmi) a trblietavú červenú látku, ktorá je pôvodne predstieranie a ja som ju v januári tohto roka kúpila vo vianočných výpredajoch len za 0,10 centov. Úžasný
Trblietky sú stále veľmi moderné, dávajú ich všade od oblečenia cez doplnkové dekorácia.
Z látky by som raz chcela ušiť ešte šaty pre bábiky.

Ružová stolička je u mňa novinka, prišla mi v jednom balíku s rôznymi druhmi nábytkov a doplnkov koncom tohtoročného leta. Je z nábytkov 90. rokov od Mattela, keď vedeli vyrábať kvalitné nábytky, na ktorých bábika vie pevne sedieť.

Drevená nádobka so šicími potrebami je úžasná miniatúra, ktorú som pred 2 rokmi objavila v jednom našom papierníctve so spojením hračkárstvom. Je to už kreatívne pripravená miniatúra pripravená na
ďalšie kreatívne spracovanie ako na darček a pod.
Ja som z nej mini cievky, či nožnice odlepila, aby boli ako samostatné miniatúry. Išlo to však ťažko, tak ostalo aj lepidlo z tavnej pištoľe. Nádobka bola z bledého dreva, ja som ju prefarbila na bielo.Usmívající se

Malé tri filcové stromčeky som kúpila v sáčiku s filcovými vianočnými motívmi za 0,20 centov tiež v januári vo vianočných výpredajoch zase v Tescu.

Priscilla je zberateľská Barbie z kolekcie Barbie Basic 003. Na sebe má zelený elegantný sveter z nejakej neznačkovej fashion sady, ktorá mi ostala ešte z detských čias. Kožené bordové nohavice som dostala od kamarátky Katky pri nejakých našich výmenných obchodov. Sú ručne vyrábané. Taktiež i zlaté náušnice mám od Katky, ale tie sama vyrábala.
Zlatý náramok je jej pôvodný a čižmy sú od Mattela.

Ďalšou pieseň, ktorú som Vám vybrala a je zároveň tiež novinka je Blue Christmas (Modré Vianoce). Síce táto pesnička patrí medzi moje menej obľúbené, mám iných favoritov, ale na zozname tradičných amerických vianočných piesní nemôže jednoducho chýbať.Usmívající se
Napísali ju Billy Hayes a Jay W. Johnson v roku 1948 a najviac ju preslávila legenda Elvis Presley. Z tohto dôvodu som vybrala práve verziu s ním. Veľa známych interpretov ju má prespievaných tiež vo svojich vianočných albumoch ako napr. víťazka americkej Superstar Kelly Clarkson.
Ja ju opäť najviac poznám vďaka kanadskému spevákovi a hercovi Michaelovi Bublému, ktorú ju tiež má na svojom vianočnom albume z roku 2011.
Pieseň hovorí o príbehu neopätovanej lásky počas prázdnin a je dlhoročným kvalitným tovarom vo vianočnej hudbe, najmä v country žánre.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára