piatok 21. decembra 2018

21.adventný deň


Dôležitou aktivitou, ktorú sme nemohli len tak vynechať a patrí medzi tie jedny z najdôležitejších, čo sa Vianoc týka je balenie vianočných darčekov.Usmívající se
Konečne sa Diane rozhodla, že sa pustí do tejto krásnej činnosti.

Rozmýšľali sme, čo všetko budeme potrebovať. Nožnice mám od malých Shelly bábik, ktoré boli urobené ako malé školáčky a mali pri sebe batohy, školské potreby a aj lavicu s dvoma stoličkami.
Červená a zelená mašla sa k nám dostala raz na jedny vianoce, bola nalepená na takom štipci, strieborná mašľa sa tiež raz niečo objavila a zlatú a striebornú stužku sme namotali na cievky od minutých nití.
Pridali sme ešte zopár stužiek s vianočnými motívmi, z domácich zásob sme vyhrabali baliaci papier s najmenšími obrázkami a Diana sa mohla úspešne pustiť do balenia darčekov.

Papierové dve tašky so zimnými motívmi, papierové puzzle s motívom Mickey Mousa a papierové dosky s baliacimi papiermi na prvom poschodí poličky som pred rokmi vytlačila zo stránok miniaturistov.

Zobrali sme z rôzneho súdku veci, ktoré boli najvhodnejšie na darčeky.
Dva fotoaparáty, bábiky v kolíske sú značky Mattel. Mobilný telefón je od bábiky podľa speváka Justina Biebera, ktorý sa u mňa krátko ohrial, zobrala som mu šaty a doplnky a išiel preč.Smějící se
Medvedík je z jednej kľúčenky, autíčko som niekde dávnejšie ulovila, sošku anjelika som vlani dostala od kamarátky Katky z Čiech na Vianoce, dve knižky a parfém Coco Chanel som si vytlačila a vytvorila už dávnejšie zo stránok od zberateľky Sandry (bonequea.com) zo Španielska.

Najprv sme mali na pláne použiť guľatý zelený stôl, na ktorom by balila. Pri realizácii scény sme zistili, že je veľmi nízky pre účely tejto činnosti. Museli sme sa vynájsť. Hľadali sme v izbách u bábikách, čo by sme mohli použiť.
Nakoniec sme našli v Barbie butiku takéto skrinky. Pôvodne sú to šuplíky z takej poschodovej skrinky z Kiku, ktorú sme kúpili v zľave poškodenú s úmyslom, že ju aj tak rozoberieme na diely. Konštrukciu skrinky ako otvorenú s dierami využívame u nás celoročne na dekoračné účely. Skrinky sú butiku uložené na seba ako vidíte aj pri týchto fotkách ako otvorené poličky.

Drevené vločky na stene sú z takej ozdobnej vianočnej deokorácie, ktorú sme kúpili v povianočných výrpredajoch v Kiku za 0,10 centvo a rozobrali sme ju na časti.

Vianočný drevený stromček s rôznymi vianočnými nápismi som kúpila vlani Kiku, potom čo som bola rozhodnutá robiť vianočný kalendár s témou stromčeky na ďalší rok. Stále som ho chodila okukovať, až nakoniec raz bol posledný kus a vtedy som už neváhala a zobrala som ho. Neľutujem. Je iný, moderný a pekný.Usmívající se Teraz taký podobný v tejto vianočnej sezónne Kik ponúka, ale je menej pekný.

Stromček na nás oproti bielemu pracovnému pultu pôsobil troška zapadnuto, tak sme mu dali takú šedú kocku, na ktorej ešte nejaký stromček uvidíte.
Zelený stolček je zo setu nábytku Huset pre bábiky značky Ikea.

Diane je zberateľská Barbie podľa módnej návrhárky Diane von Furstenberg. Má na sebe sveter v škandinávskom štýle z mojej dielne, rifle od nejakej Barbie z kolekcie Barbie Basic 002, nízke čižmy z doplnkov Barbie Basic 001 a vianočné náušnice kúpené raz v zľave v Tescu, sú to dámske tvz. "puťky" do uší.

Ďalšia vianočná skladba, ktorú som pridelila k 21.adventnému dňu má názov Feliz Navidad. Je z roku 1970 a pôvodne ju spieva portorický nevidiaci spevák, gitarista a skladateľ José Felciano. Túto verziu ste mohli počuť vo vlaňajšom adventnom kalendári. Keďže skladba je to podľa mňa veľmi rytmická, svieža a pohodobá, rozhodla som sa ju opäť zaradiť, ale samozrejme v inej verzii, ktorú som si ja osobne posledné roky tiež veľmi obľúbila.
Spievajú ju ako duet kanadský spevák, skladateľ a herec Michael Bublé s mexickou speváčkou, skladateľkou a herečkou Thaliou, ktorá je v našich končinách najmä známa z mexickej telenovely Rosalinda.
S jednoduchým španielskym zborom (tradičným vianočným/novoročným pozdravom, "Feliz Navidad, próspero aňo v felicidad" znamená "Veselé Vianoce, prosperujúci rok a šťastie") a rovnako jednoduchý anglický verš " Chcem Ti popriať Veselé Vianoce zo spodku môjho srdca" sa stalo klasickou popovou skladbou v Spojených štátoch amerických a v celých španielsky hovoriacich krajinách sveta.
Je jenda z top 25 najhranejších zaznamenaných vianočných piesní po celom svete.
Táto verzia nemá žiadny videoklip, dávam Vám však odkaz na záznam, kde pieseň ako duet spievali vo vianočnej show Michaela Bublého, kde bola Thalia jeho hosťom.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára