sobota 8. decembra 2018

8.adventný deň


V poradí ôsmy adventný deň Vám prináša opäť dve bábiky a vonkajšie prostredie s ďalšou zimnou aktivitou. Tentokrát je ňou krasokorčuľovanie, ktoré sme nemohli vynechať, pretože tento zimný šport je náš najobľúbenejší.Usmívající se


Rozmýšľali sme, ktorý stromček bude najvhodnejší, aby sme všetky vystriedali. Nakoniec zvíťazil stromček vyzdobený v striebornom štýle, keďže sme v predošlých dvoch vonkajších scénach mali len zasnežené stromčeky a viac druhov zasnežených nemáme.Nerozhodný
Na vonkajšiu ľadovú plochu sme opäť využili nápad so zrkadlami, ktoré nám ostali z rámikov, ktoré sme použili ako dvere pre bábiky v našich diorámach.
Lavičku pre svoje bábiky som veľmi dlho zháňala, našťastie sa mi ju podarilo zohnať v dekorácii z Jysku v podobe Santa Clausa, ktorý na nej sedel. Toho som odlepila a vyrobila mu náhradnú. Túto jeho pôvodnú som oškrabala od zvyšku lepidla a prefarbila na hnedo.
Pôvodne sme chceli robiť túto scénu s lavičkou. Potom mami povedala, že by to bolo príliš veľa "informácií" do jedného výjavu. Tak som bábiky napózovala bez nej. Keď sme však pozreli fotky v PC, mami sa nezdalo ako Iman neprirodzene drží vo vzduchu nohu a tak sme sa rozhodli ju prefotiť. A znovu sme sa vrátili pôvodnej vízii s lavičkou, kde si jedna z dvojice bábik obúva korčuľe a druhá už stojí na ľade a čaká ju.Usmívající se
Zimné počasie mi veľmi nepraje, slnko svieti málo a pri prefotení tejto scény mi bolo na balkóne veľmi zima, pretože pri pózovaní a fotení mi rukavice vadia. Musela som si scénu aj nasvetliť s mobilovou lampou. Ešteže ju mám.Usmívající se

Iman (černoška) bola mojou prvou zberateľskou Barbie z kolekcie Barbie Basic 001, ktorá má na sebe môj obľúbený svetrík od playline Barbie Barbie So Excellent Earrings Cali Girl, sukňu od Barbie módnej ikony, biele legíny od Barbie Dolls of the World Írsko, čiapku a šál z kolekcie Fashion Fever, túto krásnu súpravu mám už od detstva, ale vždy som ju nemala s čín kombinovať. Bordové korčuľe si požičala od mojej Barbie Vintage Ice skating.
Charlotta je zberateľská Barbie z kolekcie Barbie Basic 002. Na nej môžete vidieť ďalší z kabátov od bábiky Liv, tentokrát krásny aa dlhší bledomodrý kabát s pruhovanými bielo-červenými návlekmi na ruku. Rifle má od Barbie Basic 2.5, klapky na uši som vyrábala do vlaňajšieho outfitu v šýlte Santa Claus do posledného dňa adventtného kalendára.
Biele korčuľe mi ostali po mojej Barbie Hot Skating z detstva.

Ako ďalšiu vianočnú pieseň som Vám vybrala takú, ktorá sa ešte neobjavila vo vlaňajšom kalendári.
Volá sa Baby, It´s Cold Outside a je to populárna pieseň napísaná Frankom Loesserom v roku 1944.
Je to duet volania a odpovede zvyčajne podaní mužského hlasu, ktorý sa snaží presvedčiť hosťa, zvyčajne podaní ženského hlasu, aby ona ostala na večer, pretože počasie je studené a cesta domov by bola náročná.
Zatiaľ čo texty nespomínajú žiadnu dovolenku, je to vo všeobecnosti považovaná ako vianočná pieseň - duet, kvôli jej zimnej téme.
Loeser napísal pieseň pre svoju ženu a pre seba a vystupoval s ňou na párty.
Predal neskôr pieseň MGM, ktorá ju v roku 1949 použila vo filme Neptúnová dcéra.
Spievali ju Ester Williams a Ricardo Montalbán a získali cenu Oscara.
Od roku 1949 sa na nej podieľali mnohí speváci vrátane Ray Charlesa, Michaela Bublého, Toma Jonesa a Dolly Parton.
Ja som Vám však vybrala verziu duetu kanadského speváka a herca Michaela Bublého v duete s americkou herečkou, speváčkou a skladateľkou Idinou Menzel, ktorá má pieseň na svojom vianočnom albume Holiday Wishes. Vy ju môžete poznať ako speváčku, ktorá naspievala titulnú pieseň "Let It Go" k animovanej Disneyho rozprávke Frozen (Ľadové kráľovstvo), ktorá bola ocenená Oscarom a zároveň prepožičala hlas aj hlavnej postave kráľovnej Else.
Tentokrát má konečne pieseň i videoklip, kvôli čomu som práve túto verziu vybrala. Hlavnú úlohu v nej hrajú deti. Mne sa veľmi páči.Usmívající se





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára