utorok 10. decembra 2019

10.adventný deň


Desiaty adventný deň Vám prináša novú exteriérovú scénu v podaní prechádzky so psami na snehu.😊
V úplných začiatkoch tohto dňa mala byť len jedna bábika, ktorá by venčila svojho psíka. Ja som však nikdy nebola matematický typ a dve bábiky mi ostali po rozvrhnutí postáv v kalendári do činností navyše. Musela som ich niekde vopchať, kde druhú bábiku scéna ešte zniesla, v ktorej bolo menšie množstvo rekvizít.
A ako ste už z fotiek pochopili, jednu bábiku dostala i táto scéna s venčením psíkov.
Barbie veľkých a reálnych psov mám v zbierke svoje bábiky až 5 kusov😃
Kandeláber (lampu) nám už skoro a 10 rokov, bola objednaná v jednom zásielkovom obchode, ktorý už na Slovensku nepôsobí. Videla som ju však predávať už aj v inom katalógu.
Je to veľmi pekná vianočná miniatúra, ktorá aj svieti.
Vianočný venček je tentokrát originál súčasťou kandelábra.😊

Hrdzavovláska Charlotta (Barbie Basic 002) má na sebe outfit zložený z červeného klobúka z mojej dielne, kabáta od šikovnej krajčírky bábik Janky Edrovej, ktorý bol súčasťou môjho narodeninového darčeka od mojej kamošky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com), od ktorej majú obe dievčatá na fotkách náušnice a černoška z jej kreatívnej tvorby.
Červeno-biele tričko je od Barbie Shakiry, rifle sú jej originál a topánky/čižmy sú z fashion Barbie sady Life in the Dream House Teresy. Bordová kabelka je Barbie on the Location Monte Carlo. Jej outfit ste už niektorí mohli vidieť pri jednom jesennom tohtoročnom fotení do A-Z fotografickej súťaži na flickri.😎 Len tam mala Charlotta letnejšie pôsobiace tričko.

Černoška Sherry potrebovala tiež niečo zimnejšie na seba čím by ladila so svojou kamoškou pri venčení.
Preto som sa odhodlala ušiť podľa nového strihu od My Froggy Stuff, ušiť dlhý a teplý zimný kabát.
Podarilo sa mi to však až túto sobotu a na to, že to bol môj druhý pokus o kabát a prvý na šijacom stroji, je to skvelé, som so sebou spokojná.😎 Je ušití z detských menčestrových nohavíc, hoci som chcela pôvodne použiť tenšiu látku v hnedej farby, ale mami povedala, že by kabát pôsobil oproti druhej bábike príliš jarne. Preto som zvolila nakoniec tento materiál.
Sherry má pod kabátom blúzku od Barbie Módnej ikony Midge, riflové legíny z jedného väčšieho Mattel fashion packu, čižmy od Barbie Módnej ikony Teresy a kabelku z ručnej tvorby kamošky Katky G. Teraz sú takéto menšie kabelky na retiazke moderné. Hnedú čiapku má od inej šikovnej zberateľky Ivky (babakat).😊

Biely psík je Samojed menom Snowball. Druhá je kólia menom Chloé. Obom psíkom som už pred pár rokmi vyrobila obojky i vodítka.

V pozadí je vidieť i zasnežené drobné stromčeky, ktoré som pred pár rokmi zakúpila ako vianočné ozdoby v Kauflande. Najskôr som kúpila dve po 1€ a neskôr vo výpredaji som si kúpila ešte o polovicu lacnejšie.
Minulý týždeň som dokúpila nový sneh v obchode Kik, potom, čo mi ten starý mami omylom vyhodila s odpadkami.
Tak som mohla celú túto scénu zasnežiť.😊

Ako vianočnú pesničku som Vám vybrala takú, ktorá tu oba predošlé roky už bola, je ňou Walking in a winter wonderland (Chôdza v zimnej krajine divov), ktorá bola napísaná už v roku 1934 a odvtedy ju prespievalo už vyše 200 interpretov. Patrí do kategórie starej americkej vianočnej klasiky, ktorú milujem a pieseň vo mne vyvoláva pocti akoby som ozaj kráčala po prekrásnej zasneženej krajine snov.
Pred dvoma rokmi tu bola verzia s americkým spevákom Deanom Martinom, vlani novšie prevedenie od nášho obľúbeného kanadského speváka, textára a herca Michaela Bublého, ktorého s mami obe zbožňujeme.
Je známy tým, že prespievail i plno starých swingovch, jazzových a popových piesní, ktoré tiež radi počas roka počúvame. Michael má aj vlastnú tvorbu, ktorá je tiež pre nás dokonalá a na vysoko kvalitnej úrovni.
Nahral a vydal v roku 2011 vlastné vianočné CD s prespievanými pesničkami a je ťažké vybrať si do kalendára jednu či dve.
Tentokrát pre zmenu som Vám vybrala túto pieseň ako vianočný duet s anglickým rockovým spevákom škótskeho pôvodu Sirom Rodom Stewartom, s ktorým sa Bublé kamaráti a chodili spolu si navzájom na vianočné koncerty. Mami má rada i Roda ešte zo svojej nahrávacej éry z mladosti.😍
Videoklip k tejto piesni nie je, je to len časť z koncertu Michaela Bublého.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára