nedeľa 22. decembra 2019

22.adventný deň


Dvadsiaty druhý deň sa po prvýkrát pozrieme na interierovo-exteriérovú scénu, ktorá je však viac interiérová a je ňou prinášanie vianočných darčekov vo vstupných dverách. Je to špeciálne sólová scéna pre nášho Johnnyho.
Pre túto fotku sme mali jednu inšpiráciu, kde vo dverách s darčekmi nestál chlap/Ken, ale bábika Poppy Parker. Veľmi sa nám vtedy zapáčila, tak sme si povedali, že niečo podobné i my uskutočníme vo svojom adventom kalendári.Usmívající se

Pôvodne sme si vôbec nemysleli, že vytvoríme ďalšiu diorámu. Mami povedala, že som divná, keď som už dávno nemala nejakú vstupnú miestnosť vyrobenú pre svoje bábiky.Smějící se Vraj všelikto to má a je to potrebné mať aj takýto vstup.
Zhodli sme sa na tom, že k tejto dioráme potrebujeme hlavne nejaké dvere, ktoré sa dajú otvoriť, aby mohol do nich vkročiť Ken. Túto scénu vyrobila teraz v sobotu moja mami. Myslím tým steny, dvere, poličku, vianočný veniec a girlandu.
Posledné dve veci boli nečakané, pretože máme nazvyš plno vencov, ktoré sa projekte neukázali. Lenže, keď chce byť spokojná, tak musela vyrobiť nové, ktoré zladila s celou scénou.
Červené darčeky vyrábala mami vlani na Vianoce, bielo-zlaté, ktoré sú väčšie tento rok.
Hlavu sme si lámali, že z čoho vytvoriť vešiaky na kabáty. Hľadali sme z domácich zdrojov nejakú poličku. Už sme mali vybratý veľký čierny rámik, presne taký, ktorý bol videný ako konferenčný stolík v predošlom adventnom dni.
Čierna farba bola elegantná a všetkému ladila, ale rámik bol dosť veľký.
Nakoniec sme zvolili inú alternatívu, v podobe jednej časti púzdra na zubnú kefku, ktorý ostal po mojej babke a vraj môže mať aj okolo 60.rokov.Překvapený Pod vrchnák ako poličku sme nalepili tri obdĺžnikové korálky v zlatom odtieni, presne tri posledné ako sme potrebovali. Mami zavesila čiapku, šál, ktoré mám od kamošky Ivanky (babakat.blog.cz), čiernu kabelku od Barbie Monte Carla a visiacu kabelku na zlatej retiazke je zase z dielne od kamošky Katky G. (zmrzlinka80.blog.cz).
Biely svetrík je od playline Barbie California Girl Summer, ktorý som raz dostala do daru.
Čierna taburetka pochádza zo setu od klavíru bábike Glorie. Pôvodne rovnako ako klavír bol čisto ružový, len my sme ho prestriekali.
Na pravej strane sa ako vstupný stolík/polička nachádza čierny rámik z Pepca,ktorý sme vo veľmi dobrej sume vlani na jar kúpil, máme ho i vo šedej verzii Z troch sme vybrali ten najväčší, mami však polemizovala aj o tom strednom rozmere.

Miniatúra Luskáčika som pred dvomi rokmi kúpila vo výpredaji v Tescu. Mini kolotoč bol pôvodne vianočná ozdboa na stromček, ktorú pred rokmi kúpila mami v Kauflande. Odrzeali sme mu niť na zavesenie.
Akvárium s rybkami som vlani dostala na Vianoce od kamošky Katky. Je to veľmi krásna miniatúra, ktorú som zatiaľ ešte nefotila.
Poslednou vecou sú kľúče. Na tomto sme sa s mami troška "chytili", leboja som pred rokmi v Kauflande zohnala prívesok s motívom zámku a mini kľúčov. Mala som ich dlhé roky, vyrobila som z nich šperky v podobe náušníc a náhrdelníka.
Nie tak dávno, som ich poslala preč s nejakou bábikou, ktorá potrebovala nutne nejaké náušnice a keďže sa mi vtedy nechceli vyrabáť, poslala som tú súpravu zjavne preč, pretože som ju nikdy ani nevyužívala.
Bolo z toho zle, lebo mami povedala, že bez kľúčou táto scénka proste nejde dokončiť.
Darmo som jej dohovárala, že na hlavnej fotke chýbajúce kľúče nikto neuvidí. Musela si niečo vymyslieť.
Papierová verzia kľúčov,, ktorú som jej našla na jednom youtube, kde vyrábajú i miniatúry kľúčov pre bábiky.
Tak si podľa seba urobila z jedného kovového zapínania dva kľúče, prelomila na poli a z papiera dorobila fokám "zuby" a vytvorila i dv kľúčenky na kľúče. A bola konečne spokojná, že si urobila po svojom.Usmívající se
Provízorna vstupná miestnosť bola konečne na svete!
Pri pozadí vo dverách sme museli improvizovať, dali sme tam len sneh, kopy snehu, vlastne Johnny mal veľkú robotu, keď cez celé tie záveje prešiel i s darčekmi.S vyplazeným jazykem A pridali sme ešte jeden malý zasnežený stromček, ktorý je kúpená dekorácia z pred pár rokov z Kauflandu.

Johnny (Ken Jack Sparrow Pirates of the Caribbena On stranger Tides) má olbečené čienru šiapu a ružové nohavice z maminej dielne. Johnnymu ušila najskôr ružovú čiapku, aby ladil s nohavicami.Smějící se
Mne sa táto farba na ňom nepáčila, nakoniec ušla túto čiernu, lebo ružová sa jej zdala príliš hustá.
Hrubšie sako má od bábiky Chipa Farnsworth II..
Pásavá čienrno-biele tričko ostalo bábike podľa speváka Justina Biebera. Retiazku s náhrdelníkom som robila pred rokmija. Čierne topánky sú z nejakého fashion packu oblečenia pre Kena.

A dostávame sa pri pesničkách v poslednej top trojke pre tento rok. Prvou z nich je skladba Driving Home for Christmas (Jazda domov na Vianoce) od britského speváka Chrisa Reu z roku 1986, ktorý je jeden z najpopulárnejších britských spevákov z konca 80.rokov minulého storočia a taktiež je známy so svojím typickým chrapľavým hlasom.
Túto vianočnú skladbu sme zatiaľ zaradili každým rokom, pretože je veľmi krásna a vyvoláva u mňa pocit, že sa tie Vianoce čoraz viac približujú. Usmívající se
Skladbu viac obľubuje moja mami, je to pre ňu taká lahodná jazzová hudba.
Videoklip skladba bohužiaľ nemá, čo je iste veľká škoda, toto video je také, čo si ľudia sami vytvorili.












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára