sobota 7. decembra 2019

7.adventný deň


7.deň Vám prináša interiérovú scénu nákupy v hračkárstve. Uvidíte predavačku v podaní Aiko (Fashionistas 81) a Megan (Barbie Hunger Games Catching Fire Katniss Everdeem) ako kupujúcu.
Nakupovanie, to je samozrejmosťou každých Vianoc. Vo veľkom sa nakupuje v hračkárstvach pre deti a tak nás táto téma inšpirovala i náš svet v malom a vytvorili sme si provizórne malé hračkárstvo.Usmívající se

Využili sme ružový priehľadný pult, ktorý sme využili vlani tiež na nakupovanie, ale v oblasti fashion. Kto sa chce pozrieť, nech klikne tu.
Pult je
nábytok od Mattela z 80.rokov, ktoré som kupovala na európskom E-bay. Modrú drevenú poličku sme si požičali z argentínskeho obchodu so suvenírmi pre naše bábiky. Bledomodrá "puff" taburetku vyrobila vlani moja mami.
Pult a modrú poličku sme zaplnili všemožnými hračkami v podobe maminej i mojej zbierky rôznych hračiek z Kindervajíčok. Máme radi tie roztomilé miniatúrne hračky, ktoré radi zbierame a škrečkujeme. Síce si už Kinder vajíčka nekupujeme, ale občas si k nám nejaké hračky nájdu cestu a my ich vždy radi vyložíme do dvoch detských izbičiek pre bábiky.
Napríklad mamine retro Kinderká sú všetky tie bábiky bábätká, ako je tá v kolíske či sedacie dve bábiky alebo 3-dielny vláčik.Usmívající se

Plyšová ovca Shaun bola kupovaná tohto roku na Veľkú noc, keď ju ako dekoráciu zľacnili v Tescu. Plyšový macko Pooh a jeho priateľ oslík Ijáčik boli pôvodne kľúčenky, ktorým som dala z hlavy dole prívesok. Malý macko v riflových trakoch bol pôvodne zase ako prívesok na mobil.
Veľká bábika Lalaoopsa bol darček pred rokmi od zberateľky a kamarátky Šárky z Čiech.
Veľké žlté auto je zo setu Happy Family AA Alan a Ryan Happy Birthday.
Malý vozík s ružovými kolesami mám ešte z detstva a je z jednej doplnkovej sady pre Shelly.

Počítač je z jedného butika od Mattela, ktorý som predala a nechala som si práve len pc sadu.
Strieborný stromček je vianočná dekorácia z Kiku, ktorú som vlani kupovala.
Snežné gule som vyrábala pred rokmi ja podľa My Froggy Stuff.
Trolko Santa so zelenými vlasmi nepochádza z Kinderka, raz mi ho priniesol do čižmy Mikuláš.Usmívající se
Vedľa neho sa nachádza mini Santa na štipci a niekde som ho našla vyhodeného na ceste.
Strieborný rolničkový venček je vianočná dekorácia, ktorú som vo výpredaji pred rokmi kúpila v Kauflande.

Pre Aiko som musela nájsť nejaký deň nejakú scénu, ktorá nevyžaduje veľa pohybu, keďže patrí medzi tie dve bábiky z mojej zbierky, ktoré nemajú kĺbové telá. Takže do tejto scény najlepšie zapadla.Smějící se
Má na hlave Santovu čiapku a vianočný rolák z mojej dielne.
Megan má na sebe legíny a náramok z mojej dielne a bundu od zberateľskej Barbie Belly z Twillightu, ktorú som vymenila so zberateľkou Monikou.
Nízke čižmy má od Barbie Módnej ikony z druhej vlny. Náušnice sú dámske "puťky" a kabelku som dostala od kamošky - zberareteľky Katky (zmrzlinka80.blog.cz), ktorá ju vlastnoručne vyrobila.

Ako vianočnú pesničku som Vám vybrala takú, ktorá sa tu posledné dva adventné kalendáre vôbec ešte neobjavila.
Moja mami si ju konečne presadila, lebo tvrdí, že nie je taká zlá a je známa. Mne sa veľmi nepáči, málo mi pripomína Vianoce. Každý svetoznámy spevák sa snaží za svojho života vytvoriť a nahrať nejaký vianočný album. Výnimku netvorí ani anglický spevák, skladateľ a klavirista Sir Elton John a jeho vianočný song Step into Christmas (Krok do Vianoc).
Je napísaná Eltonom Johnom a so svojím skladateľským partnerom Berniem Taupinom, ktorú hrá Elton. Bola vydaná ako samostatný singel v novembri 1973 s piesňou "Ho, Ho, Ho (kto bol na Vianoce v Turecku).
Pieseň má i veľmi výrazný a excentrický videoklip ako je aj samotný Elton, ktorého mám viac rada s inými pesnička.
Moja srdcovka je z filmu Lion King - Can You Feel Love To Night.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára