piatok 20. decembra 2019

20.adventný deň


Prekračujeme už ďalšiu desiatku a dostávame sa do posledných dní, ktoré nám vyvrcholia adventný kalendár. Dvadsiaty deň nám prináša dedka, ktorý ulovil kaprov.
Na túto scénku sme sa s mami veľmi tešili, je to jedna z našich najobľúbenejších odkedy sme ju vymysleli.Smějící se


Pôvodný zámerom bolo, že dedko Gordon (Barbie Happy Family Grandfather) bude loviť kapre.
Mysleli sme tým, že mu spravíme nejakú dieru, scéna, ktorá by zobrazovala jazero - vodu.
Potom sme však zistili, že toho máme na vytváranie až až veľa, tak sme to zavrhli.
Nevylučujeme, že v budúcnosti niečo podobné nevytvoríme.Usmívající se
Z mami sa stala veľká samaritánka, ktorá zachraňuje dôchodcov, poľutovala nášho dedka Gordona a rozhodla sa ho obliecť, lebo stále chodí dookola v tom istom.
Okrem nohavíc pre Kenov, o ktorých som Vám už dvakrát písala, ušila mu najskôr čiapku, potom šál a nakoniec sa rozhodla ušiť i rukavice. Na rozdiel od šitia pre malé deti Shellinky, ju šitie pre dedka veľmi bavilo. Tričko a modrá bunda je od Mattela, ešte z mojich detských čias. Tenisky sú od bábiky podľa speváka Justina Biebera.

S mami sme vedeli, že k tejto scéne potrebujeme vyrobiť udicu a sieťku na kapre.
Kapre mám už pár rokov. Dvakrát v živote sme si kúpili na Vianoce sushi a tam bola tá slávna wasabi pasta, ktorú ja vôbec nemusím. Mňa viac zaujalo, že wasabi bola zabalená v plastovom obale tvare ryby.
Už v roku 2011, keď som fotila vianočnú Štedrú večeru, bol použitý tento kapor. Oba sú nafarbené na šedo.
Rybársku udicu sme robili obe spoločne, mami prvú časť, ja druhú časť. Je opäť podľa My Froggy Stuff.
Ďalšou dôležitou vecou bolo vyrobiť sieťkovú tašku, ktorú dostala na starosti mami.
Vyrobila podľa youtube návodu na tašku v ľudskej veľkosti.
Minulý víkend pri jej tvorbe zaspala a keď sa nad ránom o piatej zobudila, tak sa ju rozhodla aj dokončiť.
Takto všelijako mi tvoríme tohtoročný adventný kalendár. Tento mesiac máme veľa spánkového deficitu.Nerozhodný

Poslednou vecou, ktoré bolo potrebné vyrobiť, bola informačná tabuľa s vianočnými nápismi.
Už druhý rok s mami spoločne vyrábame takéto tabuľe "rozcestníky" rôznymi nápismi podľa ročných období, ale sme už robili na mieru - pre danú osobu.
Mami si narezala drevené laty, ktoré nafarbila na bielo a nalepila na nich 3 druhy papierov s vianočno-zimnými motívami.
Ja vždy robím nápisy, obkresľujem si písmo z obrazovky počítača.
Na originálnych dekoračných rozcestníkov som videla, že mali i sneh, tak som si povedala, že či sme iní ako v zahraničí, tak som si aj ja ten náš rozhodla posnežiť so snehom, ktorý používam v týchto zimných scénach v adventnom kalendári.Usmívající se

Tretí rok po sebe sa dostáva do adventného kalendára pieseň od nášho obľúbeného speváka a herca Michaela Bublého, keďže táto pesnička je u mojej mami veľmi obľúbená. Volá sa Cold December Night (Studený decembrový večer).
Pesnička je z jeho vianočného albumu Bublé Christmas z roku 2011.
Táto pieseň má i videoklip s textom piesne.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára