nedeľa 8. decembra 2019

8.adventný deň


8.adventný deň Vám prináša okrem 2.adventnej nedeli i ďalšiu exteriérovú scénu v podobe páru, ktorý nesia vianočný stromček na aute.Úžasný
Tentokrát si ukážeme u mňa vec, ktorú som za tie roky, čo som ju kúpila ešte nikdy nefotila. Je ním Barbie Happy Family modré Volvo. Je jeden z mojich dvoch áut, ktoré moje bábiky majú. Skvelo vymakané, otvárajú sa mu síce len zadná kapota, ale má i detskú sedačku a posúvne sedadlá, množnosť otvoru na tankovanie a pod.Usmívající se


Vo väčšine prípadov, keď idem fotiť nejakú scénu s autom, zoberiem si to druhé, pre mňa krajšie a modernejšie Minicoopera, ktorý má plne otvorenúú strechu auta.
Tento nápad na adventný deň, že si prinesú stromček, nás napadol ešte minulý rok v decembri.
Zobrali sme nás najväčší stromček pre bábiky, ktorý sme kupovali v Kauflande ešte na Vianoce 2014.
Pôvodne bol zapichnutý v umelehmotnom veľkom košíku, ktorý sme však dávno zrušili. Pri rôznych zimno-viaanočných aktivitách nám tento menší nedostatok nevadí, vždy sa strom musí nniede nasasadzovať.
Pri dnešnm okienku by drotený kmeň však dosť vadil, preto sme museli pred fotením improvizovať.
Mami má doma dekorované po celý rok rôzne konáre z nášho miestnej aleji. Keď za každým okolo ide, prinesie nejaký "nový" konár. A z jedného takého mi odpílila časť na stromček.
Lenže napichnúť sa drôtený koniec nepodarilo, konár sa rozpadol, preto som musela nalepiť len polovicu konára z prednej strany stromčeka, kde ho je vidieť.Smějící se

Ako aktérov pre tento deň sme vybrali Deidreu a Bryana.
Mami si dala jeden veľký záväzok, o ktorom vypráva už dva roky, že ušije našim Kenom nové farebné nohavice, pretože dlhé roky stále chodia v tom istom. Mňa veľmi neinšpiruje im šiť, nemám ani poriadne strihy a nič poriadne sa v našich končinách nedá na nich kúpiť, nerátam to, čo je zbytočne predražené.
A tak začiatkom novembra po dvoch rokoch svoj sľud dodržala a ušila po rôznych šicích prekážkach, štyri farebné nohavice, ktoré majú veľa chýb, ale nie sú viditeľné a na jej prvotiny sa vydarili. Takže naši chlapci majú nové rifle v tyrkysovej, žltej, oranžovej a ružovej farbe, ktoré postupne uvidíte v kalendári, keď sa Vám budú jednotlivé dni ukazovať.Usmívající se
Deidrea je oblečená do bundy od bábiky Liv s ružovoou taškou, ktorá k nej patrí.
Maskáčové nohavice má od jednej Barbie Módnej ikony, rovnako i topánky.
Čiapku jej vyrobila mami. Pôvodne bol to prvý pokus o čiapku pre Kena. Keďže bola malá, urobila ďalšiu, ktorú má Bryan na hlave a aj šál mu nakoniec dorobila. Tieto šité doplnky šila v rukách. Maskáčovú budnu/vestu z jednej fashion sady pre Kenov ešte z mojich detských čias. Červené tenisky tu nechal Ken v podobe Justina Biebera.Smějící se

Trojica darčekov, ktoré sú na zemi som kúpila v obchode Tedi v januári tohto roka za 10 centov.
Menší vianočný venček, ktorý drží v ruke Deidrea vyrobila samozrejme moja mami.

Vianočnú pesničku, ktorú som Vám vybrala som našla len včera, keď na mňa vyskočila a tak som sa rozhodla ju zaradiť na miesto takej, ktorá tu aspoň raz predchádzajúce roky bola.
Táto vianočná pesnička ma zaujala, pretože má veľmi rozkošný kreslený videoklip s pravou vianočnou atmosférou. Volá sa Christmas Valentine a je to vlastne duet v podaní amerického speváka a skladateľa Jasona Mraza, ktorého máme s mami radi. Má do džezova ladené pesničky, aj o tejto vianočnej sa to dá tiež povedať.
Americká speváčka a skladateľka v tomtom duete sa volá Ingrid Michaelson a počujem o nej po prvýkrát.
Táto skladba je vlastne novinkou týchto Vianoc/roka.Usmívající se






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára