nedeľa 15. decembra 2019

15.adventný deň


Pätnásty adventný deň nám prináša interiérovú scénu - návštevu cukrárne. Prvú návštevu sme mali hračkárstva, potom kaderníctva, teraz cukráreň. Nechajte sa prekvapiť na ďalšiu návštevu, ak nejaká vianočná ešte bude.Smějící se Nechajte sa prekvapiť.


Kto je pravidelný návštevník môjho blogu, príspevkov na Facebooku, či iných sociálnych sieťach, si môže všimnúť, že provizórna cukráreň je pôvodom vlaňajšia vianočná dioráma, ktorú sme už za účelom tohtoročného Valentína prerobili pre nás na variabilnejšiu miestnosť.
Vlani som vyrobila romantickú súpravu v podobe bielych látkových stoličiek a stolu s dlhým fialovým obrusom. Nábytok neumýselne zapadol k tejto romantickej dioráme.Usmívající se
Rozmýšľali sme chvíľku, čo by mohlo byť v prázdnom pravom kúte. Najprv sme tipovali vianočný stromček, ale nebolo to úplne to pravé "orechové", pretože sme chceli niekde vystaviť i zákusky, keďže je to scéna z cukrárne.
Nemám vyrobené žiadnu vitrínku/chladiaci box. Preto sme sa bližšie popozerali po našej zberateľskej miestnosti a našli sme predajný pult, v ktorom môžete spoznať výkladnú skriäu z hračkárstva, ktorá sa objavila v siedmom adventnom dni tohtoročného kalendára.
Rozmýšľali sme i o čiernom boxe/vitrínke na čaj, ktorá má sklené dvierka, ale kvôli čienrej farbe sme ju hneď aj vylúčili, lebo sa do diorámy nehodila, ale vlastne ani nepripadala ako chladiaci box.

Väčšina zákuskov sú darčeky od kamošky Katky G. (zmrzlinka80.blog.cz) z Čiech.Usmívající se
Zopár zákuskov, ale aj tyrkysový, ružový stojan a zlatý etažér s dvomi taniermi sú miniatúry japonskej značky Re-ment, ktorú som dostala tiež ako darčeky od fanúšičky môjho blogu a tvorby, v balíčkoch predchádzajúcich dvoch rokov.
Biely stojan je od Mattela z Barbie kuchyni môjho detstva.
Taniere a šálky, z ktorých baby jedia a pijú sú od zberateľskej Barbie The Look Sweet Tea, ktorú som mala doma dvakrát, jednu do zbierky a druhú ako darkyňu tela. Lyžičky šálkach som pred pár rokmi dostala s inými drobnosťami od druhej kamšky Ivany (babakat.blog.cz) tiež z Čiech.

Zeletné stromčeky sme použili ako dekoráciu kaviarne, vlani sme ich kupovali pred Vianocami v obchode Kik.
Mami ešte urobila výzdobu i na pulte so zákuskami. Využila miniatúrne sánky a má také rozbité plastové gule, ktoré boli za jej detstva na vianočných žiarovkách. Niektoré sa rozbili samé, iné rozbila naschvál mami, robí s nimi dlhé roky vytvára rôzne vianončé i zimné dekorácie. Má i samozrejme väčšie rozbité kúsky.Smějící se

Papierové tašky typu Moschino, Chanel, vianočné tašky a krabičky sú moja práca. Našla som si ich na internete z rôznych stránok, vytlačila, zlepila a urobila im rukoväte v priebehu minulých rokov. Veľká taška s anjelom pochádza z Kiku, raz v nej bola nejaká miniatúrna vianočná dekorácia.
Malá zberateľská čierno-biela taška je od Barbie The Look Party Perfect a dostala som ju raz od zberateľky Moniky.
Nákupné tašky sme troška naplnili vianočnými vecami a mami mi pred fotením dorobila ešte miniatúrne baliace papiere. Tie, ktoré som mala boli totiž úplne malé a vhodné do inej menšej mierky. Ja som ich vytlačila pred rokmi z nejakej stránke, kde sa venujú malému svetu miniatúr.Nerozhodný

Ako módne maniačky, ktoré sa vybrali najskôr na vianočné nákupy a potom si dali posedenie v cukrárni, som vybrala černošku Jamilu (Barbie The Look City Shine), ktorá má na sebe striebornú bundu od Barbie Fashion Fever Lei, biely top z malého balíčku od Mattela a čierno-strieborné nohavice od jednej z prvých Fashionistas Raquelle, náušnice a náhrdelník od kamošky Katky G. a kabelku od Barbie Hervé Léger.
Druhá je Natalia (Barbie Natalia Vodianova), ktorá má čiernu koženú bundu od Barbie The Look Urban Jungle, ružovú blúzku od Barbie The Look Sweet Tea, fialové legíny od Barbie So in Style Baby Phat Marisy, vysoké čierne čižmy od Barbie Angelica Pirates of Caribbean On Stranger Tides, strieborné náušnice od z dielne kamošky Katky G. a strieborný náramok od zberateľskej Barbie Holiday 2016.

Ako ďalšiu vianočnú pesničku som Vám vybrala čerstvú vianočnú novinku od americkej speváčky a skladateľky Katy Perry.
Ja túto speváčku vôbec nemusím, na môj vkus je príliš "uškrečaná". Tento videoklip je tak šialený ako väčšina videoklipov Katy Perry, ale je zároveň dobre vianočne "uletený" a obsahuje všetko, čo k pravým americkým Vianociam patrí, že som ho nakoniec zamenila za inú vianočnú starú pesničku, to aby ste nepovedali, že som len na tie "starinky".Smějící se
Pieseň sa volá Cozy Little Christmas (Útulné malé Vianoce).










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára