nedeľa 12. decembra 2021

12.adventný deň - Dievča na vespe


Posledný dvanásty deň z prvej polovice adventného kalendára má názov Dievča na vespe.🛵
V tomto dni sa vrátime k dioráme z prvého dňa, ktorá otvárala tohtoročný adventný kalendár s bábikami. Vonkajší vstup s červenými dverami, to je jedna z troch nových diorám, ktorú som pre tento kalendár urobila.😎
Nápad s vespou prišiel tiež s inšpiráciou na Pinterese. Istý čas sme koketovali i s myšlienkou, vymeniť vespu za bicykel, ale ten sme nakoniec nechali bokom, veď ešte budú i iné Vianoce a kalendáre.
Pri predošlých dvoch rokoch sme použili autá ako dopravné prostriedky.
Vespa je príjemnou a neopozeranou zmenou.😊
Pôvodne som mala ešte aj cez leto v hlave, že bábika sa bude premávať na vespe po zimnej krajinke s brezami, čo bol blbý nápad.
Po vytvorení tejto diorámy som už mala jasnú predstavu ako skvelo sa bude vespa vynímať pri týchto červených dverách.🚪
Hlavnú postavu tohto dňa som mala už dlhší čas vybratú. Je ňou exotická Alisha (Barbie BMR 1959 Biker Shorts). Tú sme obliekli do športového outfitu zložení žlto-čiernej bundy s kapucňou z fashion sady od bábik Liv, pod ňou má jedno tričko od Mattela a šortky s čiernymi pančuchami sú od jednej Barbie Módnej ikony/Style. 
Čierne vysoké šnúrovacie čižmy som robila pred dvoma rokmi do adventného kalendára podľa jedného postupu z youtube videa.
Ľadvinka je už asi 3 roky dosť "in" prvok, tak som jej ju dopriala. Požičala si ju od kamoša z rovnakej kolekcie BMR 1959 hrdzavovláseho Tateho.
Kruhové náušnice sú jedny z prvých, ktoré som od kamarátky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com) dostala pre svoje bábiky.
Žltý prsteň je z kreatívneho komponentu.

Červené dvere, visiace lampáše, okno nad dverami som vyrobila ja. Mami mi pomáhala trocha s farbením dverí a robením "špár" medzi tehlami.
Vrecia s vianočným motívom šila do vlaňajšieho adventného kalendára mami a otvárali sa s nimi vtedajší 1.adventný deň. Aj vianočný veľký darček urobila mami.
Zelený stromček je vianočná miniatúra kupovaná v Kiku už pred dvoma rokmi.
Máme ich doma ešte v červenej, ružovej, zlatej a striebornej verzii. Sú proste super.
Vianočný veniec na dverách je tiež aranžérska práca mojej mami.😊
Chceli sme vchod nejakým iným spôsobom obmeniť, tak sme zobrali dve kovové červené rúry, ktoré ste mohli vidieť na stĺpoch v 5.adventnom dni tohto kalendára. Takto vidíte ako sa dajú rôznymi spôsobmi využívať. Do jedného sme vložili veľkú kovovú korálku a do druhého menší vianočný aranžmán.😎

Ďalšiu dvanástu pieseň, ktorú som vybrala, som sa opäť snažila ladiť troška tematicky.
Je ňou myslím dosť dobre hraná v rádiách pieseň Driving Home for Christmas (Jazda domov na Vianoce) od britského speváka Chrisa Reu z roku 1986 je už v našich adventných kalendároch klasika.
Moja mami ju mám ešte radšej ako ja. Je to taká lahodná jazzová hudba.💗
Oficiálny videoklip k tejto piesni som našla len vlaňajšie Vianoce. Nie je extra pre mňa zaujímavý.
Je na ňom mladý Chris so svojimi hudobníkmi a pritom sa v rámci tohto obrazu ukazuje motív auta jazdiaceho cez autostrádu.








6 komentárov:

  1. Mary, opět výborný nápad a krásné zpracování. Alisha má hezký outfit a moc jí to sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka, som rada, že sa Ti aj toto adventné okienko páči.😊💗

      Odstrániť
  2. Zase pěkná scénka, líbí se mi "Dívka na vespě". Ach jo, na tebe a mamku já nemám.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perfektná scénka <3 Túto károvavnú bundičku mám veľmi rada a ani by som nepovedala, že môže tejto bábike tak skvelo pristať :-) A jedna z mojich obľúbených vianočných pesničiek <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky. Ja som tiež ostala veľmi milo prekvapená ako tejto BMR kráske pristane.😉🥰

      Odstrániť