streda 15. decembra 2021

15.adventný deň - Dievčatá v pyžamách

 

Pätnásty adventný deň má názov - Dievčatá v pyžamách. Opäť sme sa inšpirovali vianočnou skicou z Pinteresu. Vraciame sa do našej vianočnej izby s oknom, kde sme tentokrát vymenili zlatú girlandu za zeleno-červeno-zlatú kombináciu.😊

Dievčatá ležia na kožušinke a snívajú o čarokrásnych Vianociach a nevedia sa dočkať, kedy si už budú môcť rozbaliť svoje vianočné darčeky.
Potrebovali sme aby girlanda ladila so samotným stromčekom. Ten máme v našom vianočnom obchodíku pre bábiky, ktorého existencia siaha už 10 rokov dozadu.
Stromček je vyzdobený zelenými guľami, ktoré sú pôvodne vianočné náušnice z Kiku, ktoré som kúpila pred pár vo výpredaji za 10 centov. Dva páry takýchto náušníc nosíme i s mamou každé Vianoce celý december v ušiach.😀
Mašličky sú zo stužiek, ktoré sme raz zakúpili v Lidli.
Zlatý anjelik na cípe je pôvodne 3D samolepka.
A ešte je na stromčeku zlatá girlanda, tak tú sme zakúpili raz v Tescu, mali sme i rôzne farby. Veľkosťou sa hodia práve pre bábiky, ale zopár rokov som ich už viac na Vianoce nevidela.
Stromček stojí na zelenom nízkom stolčeku, ktorý pochádza z Ikea nábytku Huset pre bábiky do domčeka. Je v mierke 1:8, teda o chlp menší ako pre Barbie, ale vždy tento set nábytku milujem a často ho využívam, lebo ho mám dokonca 2x ten istý.😁
Darčeky pod stromčekom robila moja mami posledné roky do našich adventných kalendárov. Vždy ich zabalí do určitého štýlu, preto sú v rôznych farebných variantoch.

Na parapete je okrem čísla vyložený mini červený vianočný stromček z Kiku, ktorých máme v rôznych farebných variantách a mohli ste ich vidieť v ružovej a zelenej farbe v predchádzajúcom dni, kde nakupovali priateľky vianočné darčeky.😊
Drevený domček so žltou hviezdou pochádza z drevených miniatúrnych ozdôb na stromček, opäť kupovaný pred pár rokmi v Kiku. Má odrezanú niťku na visenie.
Miniatúrnu snehovú guľu som pred pár rokmi robila ja, podľa obľúbenej youtuberky My Froggy Stuff.
A poslednou dekoráciou na parapete je vianočné aranžmán z dielne mojej mami.

Kožušinku s dlhými chlpmi som si vystrihla z detských nohavíc, ku ktorým som sa vlani dostala. Keďže sa jednalo o väčšie číslo a boli to také teplučké nohavice, materiálu bolo pre moju tvorbu neúrekom, všelijaké nábytky pre bábiky som už vďaka nej vytvorila.

Dievčatá Keiko (Barbie Basic 001, Model No.05) v červenom pyžame má na sebe pyžamo z jedného Fashion Barbie Avenue setu, ktorý som ešte v detstve dostala od Mikuláša.
Nikdy som ho poriadne pri fotení nevyužila, tak nastal konečne i tento okamih.
Druhým dievčaťom je Delilah (Barbie Holiday 2016 černoška), ktorá má na sebe fialové pyžamové nohavice od playline Barbie Dream Glow, ktorá má také mäkké telo na spanie. K pyžamu bolo dlhorukávkové tričko, ktoré však nemám. Nohavice som dostala pred pár rokmi do daru od kamošky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com).😎
Pridala som k nohaviciam zo šatníka biely ramienkový top, ktorý mi ostal po bábike Liv Alexis.
Biele papučky som vyrábala do vlaňajšieho adventného kalendára. Delilah má tiež papučky od bábike Gloria vo fialovej farbe, ktoré však na hlavnej fotke nie je vidno.
Aby som splnila úlohu, kde na každej fotke z adventného kalendára je aspoň jedna hviezda, tak v tomto prípade je to na striebornej retiazke u Keiko. Hviezdička je komponent, ktorý som raz dostala darom od kamošky Vlaďky.😊💓
Obe majú v ušiach vianočné náušnice z Tesca z dámskych.
A na hlavách čapice v santovom štýle, ktoré som pred pár rokmi ušila ku svojim vianočným svetríkom z ponožiek pre bábiky.🎅

Vianočnú pieseň, ktorú som Vám vybrala bola zatiaľ v každom ročníku nášho adventného kalendára s bábikami. Pred troma rokmi som ju tu dávala v pôvodnej verzii.
Volá sa Holly Jolly Christmas. Skladbu napísal v roku 1962 Johnny Marks a najviac je s ňou známy americký spevák a herec Burl Ives.
Pieseň sa odvtedy dostala medzi top 25 hrávaných sviatočných piesní pre prvých 5 rokov 21.storočí.
Vybrala som opäť verziu s naším veľkým obľúbencom, kanadským spevákom Michaelom Bublém, ktorý má pieseň zaradenú vo svojom vianočnom albume Bublé Christmas z roku 2011.
Michael je v tohtoročnom kalendári tu už po šiestykrát a ešte ho v kalendári raz uvidíte. Proste náš miláčik.💓
Škoda, že pieseň nemá videoklip. Pre mňa patrí do mojich 10 najobľúbenejších vianočných skladieb.
Je taká hravá, veselá a u mňa vyvoláva nesmiernu radosť z pravých Vianoc.💗😍🎄










10 komentárov:

  1. Tahle scénka se ti taky povedla, mě se líbí. A odkaz na papučky jsem dostala, co nejdříve vyzkouším.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka, papučky si môžem pozrieť i v 17.adventnom dni vlaňajšieho kalendáre. Robila som ich aj v ružovej verzii so zajačími ušami.😃

      Odstrániť
  2. To okýnko s těma miniaturama je super. A jak holky hezky leží před stromkem, asi hádají, co je v kterém dárečku schované ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka, áno, nevedeli sa dočkať Vianoc.😃 Práve pre tú možnosť vykladania miniatúr, som musela urobiť k oknu i parapetu.😊

      Odstrániť
  3. Krásne zasnívané dámy :-) Majú krásny stromček. Nám by sa už hodil nový, ale ešte viac svietnik, ten už sa žiaľ takmer rozpadol :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky. My tiež túžime po novom umelom stromčeku.😊 Nášmu s každým rokom opadáva viac čečiny, je jej potom celý byt. Je to už taký "dôchodca". Má vyše 20 rokov. Mama s babkou ho kupovali ešte v čase, keď som ja chodila na prvý stupeň základnej školy.😀

      Odstrániť